بيانيه كانون تربيت اسلامي به مناسبت يوم ا… سيزده آبان/ ۱۴۰۲

بسم الله الرحمن الرحيم

سیزده آبان روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست. حضرت امام خامنه اي(مدظله العالي)
يوم الله سيزده آبان سندي پرافتخار و ماندگار از استكبار ستيزي نسلي بالنده است كه ايثار وفداكاري، استقامت و پايداري درراه ارزش هاي ديني واسلامي را از فقیه، حکیم و مجاهد روشن ضمير انقلاب فراگرفت وشرنگ ناكامي رادركام مستكبران چشانده، آتش برخرمن لانه شوم دشمن رستگاري بشر نشانده است. رخدادها وحوادث تأثيرگذار آن درسه مقطع خاص، بيانگر وجوه متنوع و متمايزي از تاريخ ضدامريكايي واستكبار ستيزي ملت ايران بوده و نشان دهنده اهميت راهبردي و تاريخ ساز اين مصاف بزرگ است واكنون با گذشت بيش ازچهل سال همچنان نماد و سرمشقی ارزشمند برای امت اسلام بويژه جوانان و نوجوانان است.
يوم الله ۱۳ آبان عرصه نمایش ایستادگی، مقاومت واستکبار ستیزی ملت ایران و میدان رسوایی و استیصال رژیم تروریستی آمریکاست و روزي است كه باطن مداخله گر و جاسوس مسلک شیطان بزرگ برملا شد ودانشجویان پیرو خط امام، آخرین لانه فساد و جاسوسی آمریکا را در ایران به تسخیر درآوردند که امام‌ راحل آن را انقلاب دوم و حتی مهمتر و بزرگتر از انقلاب اول خواندند.
۱۳آبان یوم الله است تا به همه ملت‌های آزادی‌بخش جهان نشان دهد، هر چقدر هم که هیمنه استكبارجهاني بزرگ باشد، می‌توان با وحدت وایمان به خدای بزرگ و اتکاء به ملت‌ها و مقاومت در برابر خواسته‌های نامشروع ایستادگی کرد و نمونه بارزآن حماسه ي «طوفان الاقصي» است كه تاريخ معاصررا متحول ساخت وپيام آن درحال درنورديدن اعماق زمين وزمان است.
اينك طنين اين بيزاري به پويشي جهاني مبدل گرديده كه ۱۳ آبان امسال را متمايز ساخته است. اگر امروز دراقصي نقاط جهان فرياد (مرگ برامريكا) و (مرگ برصهيونيزم بين الملل) سرمي دهند اين همان رمز افول امپراطور رسانه اي سست بنيان است كه جوانان فلسطيني درميدان عمل نمونه اي از آن را درحماسه ماندگار طوفان الاقصي به همگان ثابت كردند.
۱۳ آبان در تاریخ این مرز و بوم، یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد، انقلابی و آگاهی است که در کنار تحصیل علم به روشنگری و مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند و به آیندگان نشان دادند تاریخ را اتفاقات نمی‌سازد، بلکه تاریخ یک ملت حاصل از خودگذشتگی‌های انسان‌های با اراده‌ای است که جان و مال خود را فدای آرمان و اهداف مقدس‌شان می‌کنند.
حضور شوم استکبار در ایران عزیز مملو از خیانت به منافع ملی این سرزمین بوده و ملت ما این خیانت‌ها و تحقیرها را هرگز از یاد نخواهد برد. امسال در حالی به برگزاری مراسم “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” نزدیک می‌شویم که دولت آمریکا، با تمام وجود درمقابل چشم ميلياردها انسان، سردمدارنسل كشي بي سابقه درفلسطين وغزه خونين قرارگرفته است. هزاران مادر وكودك بي گناه را به خاك وخون كشيده است.
نسل کشی، ترور، تهدید، تهاجم فرهنگی، ارعاب، توطئه، کودتا، اختلاف‌افکنی داخلی، جنگ مستقیم و غیرمستقیم نظامی، تحریم اقتصادی فهرست کوتاهی از جنایات بلند استکبار به سرکردگی آمریکا در منطقه ما و جهان است که به دنیا اثبات می کند شعارهای دمکراسی و حقوق بشر نه تنها در دفاع از بشریت نیست بلکه محملی برای سرپوش گذاشتن به جنایات بی شمار آنها و استثمار ملل مظلوم جهان است. امروز ضرورت آیه شریفه«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَینَ أَخَوَیکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ» برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی بیش از پیش احساس می‌شود چراکه استکبار به‌عنوان آخرین حربه به دنبال ایجاد تفرقه در میان وحدت مسلمانان و بي تفاوت نگه داشتن آنها در همه نقاط جهان است.
كانون تربيت اسلامي” ضمن پاسداشت یوم الله سیزده آبان و گرامی داشت یاد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و همه شهیدان انقلاب اسلامی و شهدای عزیزومظلوم غزه و تجدید میثاق با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) اعلام می دارد؛ که ایستادگی و استقامت در مقابل استکبار، اصل مهم و اساسی انقلاب ومقاومت است و امت اسلام لحظه‌ای از ستیز با استکبار عقب نخواهد نشست و استکبار جهانی را به انزوا خواهدکشاند که: «ان الباطل کان زهوقا » به فضل الهی ملت عظیم‌الشأن ایران قوی، مستقل و سربلند با حضور پرشور، انقلابی، دشمن شکن و الهام‌بخش در راهپيمايي سراسری گرامیداشت این یوم الله بزرگ، شکست فتنه امریکایی صهیونیستی جنايات اخیر در غزه را اعلام و حمايت قاطع خودرا ازمقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی محور مقاومت بار دیگر به رخ جهانیان به ویژه حاکمان پلید و بی خرد کاخ سفید خواهند کشید.
( نصرمن الله وفتح قريب)
كانون تربيت اسلامي
سيزده آبان/ ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *