صحرایی: ایجاد امید و ایمان به خودباوری در نوجوان های ایران زمین یکی از اقدامات صورت گرفته است

وزیر آموزش و پرورش در نماز جمعه مشهد خبرداد:
مرگ سند ۲۰۳۰ و آغاز دوره شکوفایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دولت سیزدهم

وزیر آموزش و پرورش در نماز جمعه مشهد از اعلام مرگ سند ۲۰۳۰ و آغاز دوره شکوفایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در آموزش و پرورش دولت سیزدهم خبرداد.
رضامراد صحرایی در جمع نمازگزاران در حرم مطهر رضوی گفت: سند تحول نقشه راه آموزش و پرورش است اما متاسفانه در ده سال گذشته سند دیگری در کنار این سند قرار گرفت که آن سند را جایگزین و اجرا کردند و امروز اهتمام آموزش و پرورش این دولت بر این است که سند تحول آموزش و پرورش را زنده کند و چراغ راه خودش کند.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که برای رسیدن به آموزش و پرورش بر اساس سند تحول چند اقدام را اجرایی کرده ایم، افزود: ایجاد امید و ایمان به خودباوری در نوجوان های ایران زمین یکی از اقدامات صورت گرفته است و اقدام دیگر ایجاد نشاط و تقویت هویت ملی و مذهبی در مدارس است.
وی در ادامه تصریح کرد: در مسیر تقویت رسیدن به نشاط و امید در نوجوان هایکی از کارهایی که دنبال شده ایجاد بیش از ۲هزار فضای ورزشی درون مدرسه ای بوده است.
صحرایی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف آموزش و پرورش تقویت آموزش مهارت در دانش آموزان می باشد.
وزیر آموزش و پرورش به هنرستان ها و تقویت رشته های هنرستانی اشاره کرد و گفت: در سال جدید بیش از ۱۰۰ هزار هنرآموز پایه دهمی جذب هنرستان ها شدند.
وی در پایان گفت: اگر امروز هزینه ای در هنرستان ها داشته باشیم در آینده مشکل بیکاری را نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *