بیانیه جمعیت اسلامی فرهنگیان بمناسبت عملیات ظفرمند طوفان الاقصی

عملیات غرور آفرین رزمندگان فلسطینی و تحرکات بی سابقه در درون شهرکهای صهیونیست نشین؛ دنیای استکبار و رسانه های مزدورشان را چنان سر درگم نمود که تا ساعتها بدون هیچ هماهنگی از پیش تعین شده ای، همه گزارشات را بدون هیچ ملاحظه امنیتی- سیاسی منتشر می کردند؛ نشان داد که : « … سست ترین خانه ها، خانه ی عنکبوت است.» قرآن کریم سوره عنکبوت آیه ۴۱.


عملیات طوفان الاقصی که همه سیستم های الکترونیکی، امنیتی شبکه های جاسوسی و امنیتی سردمداران کفر و الحاد را به بازی گرفت، عمق استیصال و درماندگی داعیه داران قدرت های برتر نظامی جهان کفر والحاد را بیش از گذشته عیان نمود و بر باورهای دروغین ساکنان سرزمین های اشغالی، چنان شکستی سهمگین وارد آورد که ترمیم آن، برای رژیم کودکش به آسانی میسر نخواهد بود.


جمعیت اسلامی فرهنگیان ضمن محکومیت شدید حملات هوایی بزدلانه، به مناطق مسکونی و شهادت دهها کودک و زن بی دفاع، و بمباران مساجد و بیمارستانها و مراکز خبری غزه، عملیات شجاعانه طوفان الافصی را مایه مباهات و افتخار امت مسلمان دانسته و به مزدوران غرب زده جهان اسلام، هشدار می دهد که ملتهای مسلمان، خوش رقصی پادوهای رسانه ای استکبار را فراموش نخواهد کرد. به امید آنکه بزودی زود، طومار این رژیم نژاد پرست جنایتکار بحول قوه الهی در هم پیچیده و سرزمین های اسلامی آزاد گردد. انشاءالله

جمعیت اسلامی فرهنگیان

۱۸ مهرماه ۱۴۰۲

  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *