لاشکی: برگزاری اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور میراث شهیدان رجایی و باهنر است.

قاسم احمدی لاشکی در نشست خبری سی و هفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که بیست و نهم مرداد ماه در وزارتخانه آموزش و پرورش برگزار شد، با تاکید بر اینکه برگزاری اجلاس میراث شهیدان رجایی و باهنر است؛ بهره‌گیری از خط مشی و مرام اخلاقی آن‌ها را لازم دانست .

وی با بیان متفاوت بودن شیوه برگزاری اجلاس به شکل ترکیبی به اهمیت بهینه سازی منابع و مشارکت همگانی مدیران و روسای آموزش و پرورش در این دوره از اجلاس پرداخت، افزود: در اجلاس سی و هفتم حضور و رهنمودهای استادان اخلاقی چون حضرت آیت الله بوشهری، حضرت آیت الله جاودان، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و همچنین رئیس پدافند غیرعامل؛ سردار غلامرضا جلالی یک کار ارزشمند بود.

لاشکی ادامه داد: حضور مجلس دانش‌آموزی در اجلاس و ارزش نهادن به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور از نکات قابل توجه این دوره بود .

وی خاطرنشان کرد: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته نتایج حاکی از آن دارد که ما در اجلاس سی‌وهفتم به اصل صرفه‌جویی و بهینه‌سازی منابع تا بیش از۷۰ درصد و به کسب ۹۵ درصد از رضایت مدیران و روسای آموزش و پرورش رسیده‌ایم .

رئیس ستاد برگزاری سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش با تاکید به بیانات مقام معظم رهبری در تقویت مدارس دولتی و ارتقای جایگاه آن به اجرایی سازی سند تحول بنیادین در۵۰۰۰ مدرسه دولتی خبر داد .

لاشکی تدوین کتاب اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش را که رهاوردی از هم اندیشی‌ها و پیشنهادات وزیر آموزش و پرورش، معاونان وزیر و موضوعات اخلاقی و … است را یکی از خروجی‌های مهم اجلاس سی‌وهفتم دانست که نسخه قابل اجرا برای تمامی مدیران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *