بررسی وظایف محوله در کارگروه های دانش آموزی

رئیس مجلس دانش‌آموزی با اشاره به ۲ وظیفه‌ای که وزیر آموزش و پرورش به این‌مجلس محول کرده است، گفت : وظایف محوله در کارگروه‌های مربوطه مجلس دانش‌آموزی در حال بررسی است که نتایج آن ارائه می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،علیرضا خدابنده‌ لو در سی‌وهفتمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش ضمن تشریح فعالیت‌های مجلس دانش‌آموزی اظهار کرد: ۲ وظیفه از سوی وزیر آموزش و پرورش به مجلس دانش‌آموزی محول شد که ابتدا تحلیل برنامه‌های پیشنهادی ایشان و دوم، بازنگری در کتب آموزشی بود.
وی خاطرنشان کرد: هر ۲ مورد در قالب کارگروه در مجلس دانش‌آموزی در حال بررسی است. یک موضوع هم مربوط به سند تحول بنیادین بود که ظرف ۶ ماه آینده تدوین و تکمیل و ارائه می‌شود.
رئیس مجلس دانش‌آموزی گفت: ماهیت آموزش و پرورش در آینده سازی است. عناصر محرک و نیروهای کشور دور هم جمع شده‌اند تا در این اجلاس برای مدیریت و برنامه های آموزش و پرورش، ریل‌گذاری کنند.
وی افزود: مجلس دانش‌آموزی، پتانسل ویژه‌ای در ارائه راهکارهای خلاقانه در زمینه های مربوط به دانش آموزان است، مسئولان در مناطق و استان‌ها مجلس را همراهی کنند و از راهکارهای آن‌ها در مسائل آموزش و پرورش استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *