ارسال اولین محموله کانون‌های فرهنگی مساجد تهران به پلدختر/ اصلاح صلواتی سیل‌زدگان

حجت‌الاسلام غلامعلی قدیریان، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران به دنبال حادثه تأسف‌برانگیز سیل در برخی استان‌های کشور امکانات و ظرفیت‌های خود را بسیج کردند و با جذب کمک‌رسانی‌های مردمی زمینه را برای خدمت‌رسانی به مردم فراهم کردند.

وی اضافه کرد: در این راستا از روز چهارشنبه 21 فروردین‌ماه گروه اعزامی کانون‌های مساجد با ظرفیت 6 نفر از نیروهای کانون به همراه دو تریلی، لوازم ضروری برای آسیب دیدگان اعزام شدند و به مدت سه روز در پلدختر استان لرستان به خدمات‌رسانی پرداختند.

قدیریان با اشاره به اقلام ارسال‌شده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران برای سیل‌زدگان تصریح کرد: این اقلام شامل؛ پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، کنسرو، برنج، آب‌معدنی و … بود که درمجموع ارزش این کمک‌ها بیش از یک میلیارد ریال بود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ادامه داد: همچنین اسباب‌بازی‌هایی نو برای کودکان سیل‌زده پلدختر تهیه و ارسال شد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط اعضای تیم جهادی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: این تیم در مدت حضور در پلدختر پاک‌سازی منازل و مدارس از گل‌ولای جامانده از سیل، تعمیرات دستگاه‌های برقی را انجام داد، همچنین با توجه به ظرفیت موجود، اصلاح مو و صورت بیش از 100 نفر از پسران و مردان این شهرستان را انجام دادند.