سپاه بازوی نیرومند نظام و رکن رکین انقلاب اسلامی است

ماموستا حسینی: سپاه بازوی نیرومند نظام و رکن رکین انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در آیین نماز جمعه سنندج ضمن گرامیداشت روز جانباز، اعلام کرد: اقدام وقیحانه آمریکا علیه سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: ملت ایران و دوستان ملت ایران واقف هستند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی نیرومند نظام، رکن رکین انقلاب اسلامی، خادم و محبوب دل‌های ملت و عامل امنیت و آرامش است.

امام جمعه موقت سنندج با ذکر اینکه سپاه ضد تروریست، ضد داعش و ضد نظامیان تروریست آمریکاست، گفت: این حرکت جز حماقت، جهالت و خوش خدمتی ترامپ به نتانیاهو نیست.

وی با تأکید بر اینکه به تمام دنیا اعلام کرده که ملت ایران حامی سپاه است و تا آخرین لحظه حیات از نظام، انقلاب، سپاه و ولایت حمایت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: این حمایت در تمامی عرصه‌ها ادامه خواهد داشت.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به نمازگزاران گفت: به سیل‌زدگان کمک کنید و آنها را در این شرایط سخت تنها نگذاشته و از یاری رساندن به آنان غفلت نکنید.

وی با اذعان به اینکه مردم شایسته خدمت هستند، ادامه داد: مردم قناعت، صبر و بردباری پیشه کنند تا بتوان از مشکلات گذر کرد.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه انسان عاقل دارای سه ویژگی شاخص است، این سه شاخصه را اینگونه توصیف کرد: عاقلان قبل از ملاقات با خدا، رضایت پروردگار را جلب کرده و قبل از آنکه به اعمالشان رسیدگی شود، به اعمال خود رسیدگی و در نهایت ترک دنیا می‌کنند پیش از آنکه دنیا آنان را ترک کند.

ماموستا حسینی در پایان با درخواست اینکه مسلمانان زندگی و سیره پیامبر(ص) را الگو خود قرار دهند یادآور شد: از زحمات نیروهای انتظامی، نظامی، استاندار، فرمانداران، مسئولان و تمام کسانی که در این چند هفته به صورت شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی بودند، تشکر می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *