تولید ۲۴ کتاب برای کانون‌های فرهنگی و تربیتی

افتتاحیه سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور امروز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی و مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

علی رمضانی مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی در این مراسم اظهار کرد: نمایشگاهی در کنار این برنامه تشکیل شده است که ۳۵ غرفه تولیدات کانون‌های فرهنگی تربیتی را نمایش می‌دهد البته یکی از این غرفه‌ها برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و دو غرفه در اختیار وزارت ارشاد و ستاره شناسی نجوم است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: وزیر آموزش و پرورش بر مهارت‌آموزی تأکید دارد که این موضوع در کنار توجه به شعار سال در کانون‌های فرهنگی و تربیتی مورد توجه قرار گرفته است.

رمضانی با بیان اینکه ۱۱۳۱ کانون فرهنگی و تربیتی در سطح کشور فعالیت می‌کنند، افزود: ۵۸۰ رئیس کانون امسال در این جشنواره حضور دارند که ما در کانون‌ها ۲۴ انجمن داریم که ۱۵ غرفه برای نمایشگاه هستند و ۱۰ استان فعالیت جنبی دارند.

وی ادامه داد: امسال در اداره کانون‌ها با کمک اداره کل‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت و معاونت پرورشی و فرهنگی در حوزه انجمن‌ها، ۲۴ جلد کتاب تولید شده است که فردا رونمایی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *