مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اعلام فرایند نقل و انتقالات فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران تا چند روز آینده خبر داد.

اعلام نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان استان تهران تا چند روز آینده

گروه اجتماعی خبرگزاری رسانه معلم،به نقل از فارس، عبدالرضا فولادوند مدیر كل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص نقل و انتقالات فرهنگیان استان تهران، اظهار كرد:  در شهرستان‌های استان تهران به دلیل كمبود نیرو دچار مشكل هستیم كه برای مهر ماه ساماندهی در حال انجام است و نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان نیز تا چند روز آینده اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: یك مشكلی كه در زمینه نقل و انتقالات فرهنگیان وجود داشت، این بود كه درهای شهر تهران برای جذب نیرو باز است و فرهنگیانی كه از استان‌های دیگر منتقل می‌شوند به تهران می‌آیند ولی فرهنگیانی كه در شهرستان‌های استان تهران حضور دارند به دلیل كمبود نیرو نمی‌توانند به تهران بروند.

فولادوند افزود: با تدبیر وزیر آموزش و پرورش مقرر شد آن دسته از فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران كه به دلیل مشكلات خواستار انتقال به تهران هستند، در نقل و انتقال اضطراری بتوانیم جابجایی‌شان را انجام دهیم‌.

وی در خصوص نقل و انتقال اضطراری، اضافه كرد: نقل و انتقال اضطراری ثبت‌نام ندارد و موردی، كسانی كه مشكل دارند، مشكل‌شان بررسی و برطرف می‌شود./د

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *