عضو هیئت علمی گروه مدیریت و برنامهریزی درسی دانشگاه علامه با بیان اینکه مهمترین چالش نوآوری در برنامهریزی درسی در آموزش و پرورش، فرهنگ مدیران است، گفت: مدیران مدارس، تصمیمگیر و تصمیمساز هستند و باید براساس روشها و متدهای مختلف معلمان و متناسب با تفاوتهای شخصیتی آنها، دست به نوآوری بزنند.
ادامه نوشته »در حال تبدیل مدارس به «مدرسه زندگی» هستیم
رئیس سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی گفت: در حال تبدیل مدارس به "مدرسه زندگی" هستیم.
ادامه نوشته »سازمان محافظهکار «رو در رو»ی تحول تعلیم و تربیت!
محمود مهرمحمدی، در بخش سوم گفتوگو درباره چالشهای گلوگاهی نظام تعلیم و تربیت، به بررسی سازوکارهای تحول سازمانی و نگاه خود به تعلیم و تربیت دینی پرداخت.
ادامه نوشته »آغاز رد مال ۷۲ میلیاردی داماد وزیر/ اختلاف رضوی و دادگاه بر سر کارشناسی املاک
وکیل مدافع هادی رضوی در رابطه با اجرای حکم ردمال موکلش توضیحاتی داد.
ادامه نوشته »ارتباط سطح نمرات دانشآموزان با میزان استفاده از گوشیهای هوشمند
یک روانشناس درباره مضر یا مفید بودن گوشیهای هوشمند میگوید: به طور کلی هر آنچه که سبب توانمندی فرد شود، تحول او را سرعت ببخشد و سبب رشد بیشتر او شود مفید است و نمیتوان با آن مخالفت کرد. براساس یک مطالعه که میزان تاثیر تلفن هوشمند بر نمرات دانشآموزان را بررسی کرده است، سطح نمرات دانشآموزانی که گوشی هوشمند را ترک کردهاند افزایش یافته است.
ادامه نوشته »توئیت وزیر آموزش وپرورش برای دانشآموزان:” استقلال کشور را حفظ کنید”
وزیر آموزشوپرورش خطاب به دانشآموزان نوشت: من به شما قول میدهم در وزارت لحظهای از تلاش دست نکشم. شما هم به من قول بدهید که بهتر از ما درس بخوانید که عاشق ایران باشید که استقلال کشور را حفظ کنید، شما آینده من، آینده ما و آینده این کشورید.
ادامه نوشته »آقای رئیسجمهور! بر چه اساس مدعی “افزایش ۴ برابری حقوق معلمان” شدهاید؟!
در حالیکه رئیسجمهور میانگین حقوق معلمان را ۴ میلیون و ۱۰۰هزار تومان اعلامکرد و مدعی رشد ۴ برابری حقوق آنها شده! اما معلمان میگویند: اگر این ادعای روحانی صحیح میبود باید در سال جاری میانگین افزایش حقوق معلمان به بیش از ۵۰ درصد میرسید!
ادامه نوشته »فقدان برنامه «کودک محور» درآموزش و پرورش
انجمن حمایت از حقوق کودکان با انتقاد از فقدان برنامه جامع و کودک محور در آموزش و پرورش، آمادگی خود را جهت ارائه راهکارهایی به منظور اصلاح وضع کنونی سیستم آموزش و پرورش با تمرکز بر بهداشت روانی و سلامت رفتاری دانشآموزان، اعلام کرد.
ادامه نوشته »براساس سند تحول بنیادین باید آموزش شش نوع تربیت را در مدارس شاهد باشیم
نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه آموزش و پرورش کشور تاکید کرد: ۳۵ درصد فضاهای آموزشی جهرم نیازمند نوسازی و مقاوم سازی است.
ادامه نوشته »سند تحول و آینده کلاس اولیها
معاون امور استانهای ستاد همکاریهای حوزههای علمیه و آموزش و پرورش به تشریح نقش سند تحول در آینده کلاس اولیهای کشور پرداخت.
ادامه نوشته »