اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی

به گزارش گروه آموزش و فناوری خبرگزاری رسانه معلم، نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان رشته‌‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ سراسری سال‌ 1397 اعلام شد.

تمام پذیرفته‌شدگان لازم است برای اطلاع از برنامه زمانی، مکان، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام اینترنتی و یا مراجعه حضوری خود جهت ثبت‌نام، به سایت اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی http:/te.cfu.ac.ir و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به نشانی www.sru.ac.ir مراجعه کنند. بدیهی است عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

*مدارکی که پذیرفته‌شدگان لازم است به هنگام ثبت‌نام ارائه کنند:

1- تمام پذیرفته‌شدگان باید دارای یکی از مدارک پایان دوره کاردانی (فوق دیپلم) و یا گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی یا دیپلم چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه (دارای بخش و شهر محل اخذ مدرک) باشند و با در نظر داشتن ضوابط تاریخ اخذ مدرک تحصیلی که قبلاً در دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره 2) به اطلاع رسیده برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

2- اصل و تصویر مدرک دیپلم و یا گواهی تحصیلی پایان دوره متوسطه و دو سال ما قبل آن برای کلیه پذیرفته‌شدگان اعم از نظام جدید و یا  نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان یا هنرستان به انضمام تصویر آن که بخش و شهر محل اخذ مدرک تحصیلی در آن مشخص باشد.

3- اصل و یا گواهی مدرک پایان دوره کاردانی پیوسته آموزشکدههای فنی و حرفهای برای پذیرفته‌شدگان دارای مدرک مذکور با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی (حداکثر تا تاریخ 97.06.31) به انضمام تصویر آن، همچنین اصل و یا گواهی دیپلم متوسطه، سال ما قبل دیپلم و دو سال ماقبل دیپلم با مهر و امضاء مدیر دبیرستان و یا هنرستان که بخش و شهر محل اخذ دیپلم و سال ما قبل دیپلم و دو سال ماقبل دیپلم در آن مشخص شده باشد، به انضمام یک برگ تصویر آن.

4- اصل شناسنامه و کارت ملی و دو سری تصویر از این مدارک.

5- شش قطعه عکس 4×3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری (پذیرفته شدگان مرد که برای آنان معافیت تحصیلی درخواست می‌گردد لازم است دوازده قطعه عکس همراه داشته باشند).

6- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را با توجه شرایط مربوط به مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 36 دفترچه راهنمای شماره یک آزمون سراسری سال 1397 مشخص کند (برای برادران).

7- با توجه به بخشنامه 221446.460 مورخ 91.10.18 ریاست‌ مرکز سنجش آموزش ‌و پرورش، کلیه پذیرفته‌شدگان باید به همراه تصویر گواهی پیش‌دانشگاهی خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و درخواست تاییدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را نمایند و رسید مربوط را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً عنوان رشته قبولی و عنوان و آدرس دانشگاه محل قبولی خود را در زمان تکمیل فرم در دفاتر پیشخوان اعلام نمایند.

8- ارائه اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش برای دیپلمه‌های نظام جدیدآموزش متوسطه (ریاضی‌فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) سال‌های 1384 به بعد که امتحانات آنان به صورت کتبی و سراسری برگزار شده است در هنگام ثبت‌نام ضروری است.

9- اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی (ریاضی ‌فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر) در هر یک ‌از سال‌های 1391 الی 1397 با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش.

* تذکرات مهم در رابطه اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی:

1- داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شدگان نهایی هر یک از رشته های تحصیلی پردیسهای دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت اعلام گردیده است، چنانچه جزء پذیرفته‌شدگان رشته متمرکز آزمون سراسری سال 1397 (اعلام اسامی شهریور ماه) باشند، برابر ضوابط اعلام شده قبولی آنان در رشته متمرکز لغو شده و منحصراً باید در رشته پذیرفته‌شده مرحله تکمیل ظرفیت ثبت‌نام و ادامه تحصیل دهند. این دسته از داوطلبان نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد.

2- داوطلبانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته‌شده نهایی مرحله تکمیل ظرفیت درج گردیده، خواه در مؤسسه آموزش عالی ذیربط ثبت‌نام نمایند و یا ننمایند، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1398 بمنظور انتخاب رشته های تحصیلی دوره روزانه نمی باشند و در صورت شرکت در آزمون سراسری سال 1398، با رعایت شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام منحصراً در رشته‌های مربوط به دوره‌های غیر روزانه پذیرش خواهند شد.

3- داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی این مرحله قرار گرفته‌اند، چنانچه در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته نیمه‌متمرکز آموزش تربیت‌بدنی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و یا آموزش علوم ورزشی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی نیز قبول شوند، ملزم به ثبت‌نام در رشته قبولی نیمه‌متمرکز بوده و قبولی مرحله تکمیل‌ظرفیت آنان کان لم یکن تلقی خواهد شد.

4- گزینش رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در مرحله تکمیل ظرفیت از بین داوطلبانی که در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش شرکت نموده‌اند و از سوی ارگان مربوط تایید شده اند با در نظر داشتن نمره علمی در زیر گروه رشته مذکور بررسی انجام شده است. لذا اسامی داوطلبانی که به عنوان پذیرفته‌شده نهایی اعلام نشده است، یا مردود مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش بودند و یا در گزینش نهایی در مقایسه با سایر پذیرفته‌شدگان مردود علمی شناخته شده اند.

داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را درخصوص موضوعات فوق حداکثر تا تاریخ 97.10.19 از سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان ارسال نموده و یا با شماره‌ تلفن  42163  (پیش شماره 021) تماس حاصل نمایند و از مراجعه حضوری خودداری گردد. ضمناً به سوالات مطرح شده و یا درخواستهای واصله بعد از تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد.

نتایج نهایی مرحله ی تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 1397 (پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را می‌توانید اینجا  نتایج نهایی مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *