چه کسی تاریخ را تغییر خواهد داد: بندر شناور یا مردمی که حاضر به مردن نیستند؟

خالد شهام

تب تفاسیر و برداشت ها در مورد سناریوی جدیدی که غزه را تحت تاثیر قرار می دهد با ایده بندر شناور آمریکایی که تخیل عمو سام در نسخه بایدن آن به وجود آمد بالا می رود. بندری شناور که گویا برای نجات مردم ما ساخته خواهد شد. غزه از قحطی که مطلقا توسط دست آمریکایی ها ایجاد شد به نظر می رسد بیداری ناگهانی وجدان است اما درون آن یک کپسول کوچک از … سیانید پتاسیم به طرز ماهرانه ای در خوشمزه ترین قسمت ظرف قرار داده شده است.تحلیل های بسیاری پیشنهاد استفاده از این استراتژی به عنوان وسیله ای چند منظوره برای جابجایی داوطلبانه نرم جمعیت و انتقال گروه های بزرگی از آنها به جزیره قبرس و از آنجا به مقاصد ناشناخته و تعیین شده و ایجاد نقطه حفاظت و نظارت آزادانه برای کنترل غزه. و شاید بیشتر از غزه با نیرو.بعد از ورشکستگی ماشین نظامی رژیم صهیونیستی در میدان، گاز فلسطین نیز جزء محاسبات نفوذ ژئوپلیتیکی است و نمی توان آن را از ذهنیت کابوی خنثی کرد، آیا همه اینها ممکن است یا بندر فقط یک کارت انتخاباتی که رئیس جمهور در یک جشن تبلیغاتی دلقکانه بازی کرد، قبل از اینکه آخرین نفس خود را بکشد، که تمام آن را در تجاوزات خود به غزه هدر داد؟

اول از همه خوب بفهمیم که تشخیص موضع هیچ کشور یا ارگانی در قبال تجاوز به غزه نه از خواندن و شنیدن بیانیه ها و سخنرانی های پر طنین نشات می گیرد و نه از هدایا و هدایایی که دستی خیس شده است. خون، بلکه برخاسته از رفتار واقعی این کشور است، ترفند سیاسی رفتار دوگانه را نمی توان انجام داد، برای فریب مردم ما یا رهبری واقعی مردم فلسطین، دولت آمریکا که به فکر حمایت و نجات مردم است. غزه از قحطی، نوای انسانیت را می نوازد و گوش ما را با انتقاد از رفتار جنایتکارانه خود در داخل نوار غزه به گوش ما می رساند، نمی تواند در این ادعا صادق باشد زیرا آنچه حقیقت آن را مشخص می کند مشارکت مستقیم و رسوا است.تجاوز به غزه. بسیار بی شرمانه حقیقت تلخ این است که این تجاوز به غزه در محاسبات نهایی خود یک طرح کاملا آمریکایی است که تفسیر نمی پذیرد، طرحی است که توسط آمریکا تهیه شده و توسط آمریکا اجرا می شود و هزینه های آن کاملاً توسط آمریکا تامین می شود. و اعراب، همان دستی که عراق را ویران کرد، همان دستی است که همان مأموریت را در غزه انجام می دهد.

همه نگران، مضطرب و شدیداً نسبت به اعلام هر طرحی که توسط یک کشور در اتحاد شیطان اعلام می‌شود، این نگرانی با خاطره‌ای که در این برنامه‌ها ذخیره شده است، به دلیل تجربیات قبلی ما در تجاوزات آمریکا به عراق، یمن، لیبی، افزایش می‌یابد. سوریه و لبنان و با توجه به اینکه کارتهای قدرت مادی و نظامی و اقتصادی در دست است سوگند شیطان در مقایسه با وضعیت سکه عربی با همه جنجال هایش است اما اجازه دهید برخی از آنها را قرار دهیم. نکات زیر در ترازوی این موضوع:

1- سیر وقایع پیش رو در منطقه بزرگتر و عمیق تر از داستان بندر شناور و بازتاب های آن است و این طرح هر چه فعل و انفعال داشته باشد چیزی جز حواس پرتی و جلب توجه به نقشه های پنهان و اعلام نشده ای نیست. خطر واقعی

2- فرض کنیم فرار آمریکایی ها توانسته است اکثر ساکنان غزه را جذب و اغوا کند تا از غزه مهاجرت کنند و آنها را به اروپا، سینا یا هر کشور عربی دیگر منتقل کنند و اذعان کنیم که نیروهای مشترک آمریکایی و عربی موفق شدند. با حذف نیروهای مقاومت، اداره نوار را به دست گرفت و مردم، ثروت و موقعیت آن را تصرف کرد. آیا مشکل فلسطین به پایان رسیده و دولت یهود به صلح و امنیت رسیده است و آیا شبی طولانی را بدون کابوس سپری خواهد کرد؟

 هر کاری که اتحاد شیطان انجام می دهد، با تمام آگاهی، توانایی ها و قدرتش، چیزی نیست جز بیهوشی یا راه حل های موقتی برای درد مزمنی که از التیام خودداری می کند. منطقه خاورمیانه از پدیده ای به نام گرمایش آتشفشانی و گرمایش آتشفشانی رنج می برد و از نظر سیاسی یک قطعه جغرافیایی از بشریت است که در طول تاریخ خود بی عدالتی، تضییع حقوق و کشتار در آن زندگی می کند و ماگمای آن را به هم می زند. انتقام و خشونت بدون توقف این قطعه ای از جغرافیای انسانی است که انرژی فروخورده را در خود ذخیره می کند زیرا روح هایی هستند که نه راضی هستند و نه پایدار و نه شاد.همه عملیات های آمریکا که در منطقه ما انجام شد و در حال انجام است چیزی جز این نیست. .. ذخیره تنش، نفرت و خشونت بیشتر در داخل این آتشفشان و تلاش برای وادار کردن آن به تسلیم و حبس نفس، اما این اتفاق نمی افتد یا متوقف می شود زیرا غریزه و طبیعت قوانین خود را علی رغم میل ظلم و ستم آمریکایی-صهیونیستی اجرا می کنند. با وجود روشهای اهلی کردن مردم عرب.

3- رژیم رسمی عرب در مورد آنچه در غزه می گذرد همه مقصر است نه مقاومت و نه هیچ کس دیگری، این رژیم چه از طریق بی طرفی و چه از طریق مشارکت پنهان یا علنی در این جنایت دخالت دارد، این رژیم بسیار علاقه مند به آوردن آن است. غزه را با تمام محتویات مادی و معنوی اش فرو برید، زیرا بهایی که برای بقای غزه و یا چیزهای دیگر … روح آن یعنی بهای هنگفتی که بر رژیم تحمیل شد، فشارها و پاسخگویی معوق. گردن برای شرکت در جنایت محاصره و کشتار عراق در سال دود بزرگ، ارزش و قدرت خود را از محاسبات اربابش رها کرد و امروز اتحاد شیطان درمی یابد که این رژیم ها حتی اگر همه مردمش را بکشیم کاری از پیش نمی برند. و آنها را از وجود محو کرد.

4- مسلمانان و صحبت های بازیگوشانه در مورد تاکید بر آتش بس قبل از رمضان توسط ریاست جمهوری آمریکا تنها مقدمه ای برای این ایده بود. تحت سرنیزه های استعمارگر به شیوه ای اصلاح شده و به خوبی محافظت می شود و اراده به طور مضاعفی به سرقت می رود.

5- با توجه به تنوع و تداوم ترفندها و ترفندهایی که اتحاد شیطان علیه غزه به کار می‌برد و مقاومت برای یافتن روزنه یا خروجی برای شکستن اراده مقاومت‌ها، متوجه می‌شویم که منطقه عربی مانند گورها ساکت است. دولت عرب می خواهد به مردم خود بگوید: ما آفریده شده ایم که فقط ضربه بخوریم! بیشترین چیزی که به ما می خندند تاکید بر درخواست آتش بس، باز کردن گذرگاه ها و هشدار در مورد خطر ادامه تجاوز است، این یعنی انزوای کامل مردم فلسطین و مقاومت فلسطین، هیچ ابتکاری وجود ندارد. نه راه حل، نه جوانمردی و نه عزت از رژیم هایی که کاملاً خود را برهنه کرده اند و ماهیت واقعی خود را آشکار کرده اند و در شب تاریک ماه کامل گم شده است. یمن، لبنان و عراق، همان قربانیان بربریت آمریکایی متجاوزان آمریکایی، اکنون کسانی هستند که بالای همه زخم های خود ایستاده اند تا در کنار وحدت غزه بایستند.

6- وقتی اشغالگر 23 گردان از نیروهای خود را در کرانه باختری مستقر می کند در مقایسه با 12 گردانی که در غزه فعالیت می کنند، باید درک کنیم که این میمون ها میزان تأثیر واقعی احساسات مذهبی در تقویت قدرت مردم را درک کرده و متوجه می شوند. نمازها و اماکن مقدسه در داخل فلسطین به هیچ کجا شبیه نیست، اینجا سرزمین انبیا و مسجد الاقصی است که در اطراف آن برکت یافته و به آن امتیاز الهی داده شده است، بیت‌القدس و لنگرگاه بزرگی است. روحیه عربی-اسلامی که اتحاد شیطان بیش از هر چیز دیگری از آن می ترسد، بیداری در آگاهی و دانش بخشی از سلاح رهایی است، اما این سلاح نیست

.

7- هر اتفاقی بیفتد، بایدن و باندش هر کاری انجام دهند و هر موفقیتی که به دست بیاورند، موفقیت هایی است که در ته پستی ها ثبت شده است و تنها باعث افزایش تحقیر و سقوط آنها در جهان می شود. رسوایی و ننگ و همبستگی در مخالفت با آنها بیشتر شد. سیل الاقصی کارت فلسطین را بلند کرد، اما جنایات حزب شیطان آنها را تشدید کرد و همه جهان را نسبت به مسئله فلسطین و بی عدالتی بزرگ بیدار کرد. مردم خاورمیانه به دست حاکمانی که علیه مردم خود توطئه می کنند و به عنوان نظاره گر جنایات علیه برادران خود هستند، در معرض آن قرار می گیرند. وزن عرب به جز مردم غرب کاملاً غایب است یمن شجاع.

8- طرح بایدن برای ایجاد بندر شناور که آماده سازی آن به چند هفته زمان نیاز دارد، در لغت به معنای دادن زمان کافی به گرسنگی برای اثرگذاری در مردم غزه و رساندن آنها به آستانه بلوغ و پذیرش هدیه ای است که به آنها خواهد رسید. از دریا از روی عشق و فریب، اما ما به بایدن، سربازانش، کارمندانش و همه اتحاد شیطان مژده می دهیم که طرح آنها ارزان و مضحک است. موجودیت و همه حامیانش در مشکل هستند و در امان نیستند. موشک‌های هوشمند، سکوهای حفاظتی و همه سلاح‌های تهاجمی به آنها امنیت و آرامش می‌دهد، یک موشک یا یک راهپیمایی بدوی برای تکان دادن تمام تئوری‌های امنیتی آن‌ها کافی است و یک مشت انسان پابرهنه، گرسنه و طغیان‌گر، وقار کافی برای تکان دادن خواهند داشت. تاج و تخت شیطان کافی است یک مشت کودک تجربه مرگ را در غزه تجربه کردند و دیدند که شما با آنها و خانواده هایشان چه کردید تا بزرگ شوند و به بزرگترین تهدید وجودی برای همه شما تبدیل شوند.

مقاومت در محل پیروزی و راه رهایی برای همه سرزمین عرب، با سیل الاقصی آغاز شد و تا زمانی که کل زنجیره نفرین شده سرنگون نشود، عواقب این رویداد متوقف نخواهد شد.

نویسنده عرب فلسطینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *