در سفر رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش به استان فارس چه گذشت؟

اقدامات صورت گرفته در این سفر:

سخنان رئیس‌جمهور در خصوص اهمیت دانشگاه فرهنگیان

رئیس‌جمهور در آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، موسسات و مراکز آموزش عالی سراسر کشور: دانشگاه فرهنگیان برای دولت بسیار بااهمیت است، چون معلم می‌سازد و معلم هم دانشجو پرورش می‌دهد.  دانشگاه فرهنگیان در زمینه موضوعات مالی، اداری، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مشکلاتی دارد و پیگیری‌هایی هم برای برطرف شدن آن‌ها انجام شده که تا حصول نتیجه حتما در دستور کار وزارتخانه و دولت قرار دارد.

در دور دوم سفر استانی ریاست جمهوری با اختصاص اعتبار ۲۸۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه و نوسازی فضاهای آموزشی، پرورشی، ورزشی و دانشگاه فرهنگیان استان فارس در دو سال موافقت شد.

ادای احترام وزیر به شهدای شهر شیراز

وزیر آموزش و پرورش که به استان فارس سفر کرده است، در بدو ورود به این شهر، بر مزار مطهر دانش آموز نخبه شهید آرشام سرایداران و شهدای عملیات تروریستی حرم حضرت شاهچراغ حضور و به مقام این شهدای مظلوم عرض احترام کرد.

تشكيل میز ارتباطات مردمی استان فارس درشهرهای شیراز و جهرم

همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان فارس، میز ارتباطات مردمی نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در شیراز و‌جهرم راه اندازی شد.

افتتاحات

همزمان با سفر امروز رئیس‌جمهور به استان فارس ۱۴۳ کلاس درس افتتاح می‌شود

مدرسه دخترانه شهید همتی شهرستان دژکرد استان فارس با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد .

افتتاح و رونمایی یادمان گلزار مطهر ۴۳ شهید والامقام شهر دژکرد استان فارس، با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش که در سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس سفر کرده است، به عنوان نماینده دولت، زمین چمن مصنوعی روستای آب باریک در استان فارس را افتتاح کرد.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش که در  سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس سفر کرده است، به عنوان نماینده دولت، طرح فاضلاب روستای شهرمیان اقلید را افتتاح کرد.این طرح در کمتر از یکسال مورد بهره برداری رسیده است.

چمن مصنوعی دبیرستان فرهنگ شهر کُره ای در استان فارس توسط وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش که در سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس سفر کرده است، به عنوان نماینده دولت، طرح بهسازی و تعریض محور قادرآباد- کره ای_ خوانسار ؛ در ۲۰۰ کیلومتری شهر شیراز را افتتاح کرد.

وزیر آموزش و پرورش که در دوم سفرهای استانی به همراه رییس جمهور و هیات دولت به استان فارس سفر کرده است، در شهر کُره ای از توابع شهرستان سرچهان در ۲۰۰ کیلومتری شیراز حضور یافت و از مدرسه علامه طباطبایی این شهر بازدید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *