باقرزاده: شما مورد هجمه قرار می‌گیرید و دشمنان دوست دارند که شما نسبت به کشور، دین، تاریخ و تمدن خود بی‌توجه باشید

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت هدف دانش‌آموزخبرنگاران پانا آگاهی‌بخشی، دانش‌افزایی، انگیزه‌بخشی و امیدبخشی به مردم و نشاط‌آفرینی در جامعه است.

‌اصغر باقرزاده در آیین افتتاحیه اردوی ملی آموزش دانش‌آموز‌خبرنگاران دختر سراسر کشور که در اردوگاه شهید باهنر تهران از امروز تا 19 مهر در حال برگزاری است، اظهار کرد: اگر شما مورد هجمه قرار می‌گیرید و دشمنان دوست دارند که شما نسبت به کشور، دین، تاریخ و تمدن خود بی‌توجه باشید، معلوم می‌شود که شما مهم و ارزشمند هستید و جلوی پیشرفت شما را گرفتن به معنی جلوگیری از اسلام، ایران و پیشرفت است.

وی با طرح این سوال که هدف شما از خبرنگاری چیست؟ خاطرنشان کرد: هدف شما آگاهی‌بخشی، دانش‌افزایی، انگیزه‌بخشی و امیدبخشی به مردم و نشاط‌آفرینی در جامعه است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که برای این هدف باید چند کار انجام دهید، گفت: اول باید اهل مطالعه باشید و اگر اطلاعی درباره موضوعی ندارید، سوال نکنید و اگر می‌خواهید گزارشی تهیه کنید قبلا اطلاعات خود را نسبت به این موضوع افزایش دهید. دوم اینکه خوب فکر کنید چرا‌که اگر به خوبی بر روی موضوعی فکر کنید قطعا نتیجه بهتری می‌گیرید.

وی افزود: سوم اینکه برخلاف بسیاری از رسانه‌های دروغین دنیا، صادق باشید.

باقرزاده با بیان اینکه تلاش می‌کنیم موقعیت‌های کنشگری را برای بچه‌ها فراهم کنیم، اظهار کرد: باید تعداد زیادی از دانش‌آموزان را برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، اردویی و… دعوت کنیم و موقعیت‌های کنشگری برای آن‌ها فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این امکان را داریم که در اردوگاه‌های سراسر کشور قبل از سرد شدن هوا، موقعیت‌های کنشگری برای دانش‌آموزان فراهم کنیم و دانش‌آموزان این موقعیت‌ها را به نقطه سرافرازی ایران ببرند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خطاب به همه مدیران گفت: بچه‌ها می‌گویند ما را باور کنید و به ما کار بسپارید و اجازه برنامه‌ریزی، طراحی، اجرا و نقش‌آفرینی بدهید تا بتوانیم توانمندی خود را ثابت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *