شعارهای پوچ دولتمردان صاحب قدرت جوامع اروپایی و آمریکایی

فریاد آزادی خواهی غربی در گرداگرد جهان در حالی بلند است که انسان حاضر در جوامع غرب از بدیهی‌ترین حقوق خود به جا مانده و تنها هنگامی که در چارچوب برهنگی و عریانی ندای زیستن داشته باشد، حق حیات و آزادی به او ارزانی داشته می‌شود. گویی عریانی و آزادی در این جوامع مترادف تلقی شده‌اند.

جلوگیری از ورود دختران محجبه مسلمان به مدارس، در فرانسه‌ای که خود را مهد آزادی و حقوق بشر می‌داند، بار دیگر به جهان ثابت کرد که بشر در غرب رو به انحطاط و عقب ماندگی است‌.

مگر نه آنکه شعارهای پوچ دولتمردان صاحب قدرت جوامع اروپایی و آمریکایی از نبود آزادی در جوامع اسلامی بلند است؟ پس چگونه تفکرات خود را نماد آزادی می‌دانند و بر سر آزادی عقیده و پوشش به جان سایر سرزمین‌ها می‌افتند در حالی که خود به هیچ بندی از حقوق بشر نه اعتقاد دارند و نه اعتنا می‌کنند.

این تروریست‌های جنتلمن پشت میز، دوباره و پس از حمایت از همجنس‌بازی و سپس ازدواج با محارم در کشورهای خود، ثابت کردند که نمایش‌های خیرخواهانه‌شان با هدف استعمار است و ایجاد بردگی نوین در کره خاکی؛ بردگی خودخواسته انسان‌ها برای ابرقدرت‌ها.

عدم حضور دانش‌آموزان محجبه مسلمان در مدارس آن‌ها نشان از استیصال و درماندگی‌ و ناتوانی‌شان در جلوگیری از پیشرفت و جهان شمول شدن دین مبین اسلام دارد که با عنایت حضرت حق این قائله نیز خاتمه می‌یابد و مانند سایر نقشه‌هایی که برای ضربه زدن به زن مسلمان و دین اسلام دارند، نقش بر آب خواهد شد.

نویسنده: ریحانه جعفری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *