فصل جدید کانون تربیت اسلامی / مهندس فرشیدی بار دیگر دبیرکل کانون تربیت اسلامی شد

در ابتدای جلسه هر کدام از اعضای جدید به صورت اجمالی خودشان را معرفی کردند. سپس آقای مهندس فرشیدی مطالبی پیرامون مسائل کانون فرمودند:
آقای فرشیدی فرمودند: هچ کاری نکنید مگر قبلش نیت کرده باشید، فعالیت‌های این چنینی ماهیتی الهی داشته باشد. مرحله جدیدی را قرار است شروع کنیم. در کانون تربیت اسلامی ما یک شهروند انقلابی و مسلمان هستیم، معلم هستیم و دوست داریم وظایف خود را در قبال انقلاب انجام دهیم. به گفته امام حسین (ع) امر به معوف و نهی از منکر اهمیت زیادی دارد؛ ما هم نیت کردیم که ورود و فعالیتان در کانون جز کارهای نیک باشد.
ایشان افزودند: امیدوارم برکات فعالیت در کانون در دنیا و آخرت برای همگان باشد. من تشکر می‌کنم برای مراسم باشکوهی که برگزار شد.


سپس اعضای جدید شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی سوگندنامه کانون تربیت اسلامی راقرائت کردند و با رای همه اعضا جناب مهندس فرشیدی بار دیگر به عنوان دبیرکل کانون تربیت اسلامی انتخاب شد.
در بخش بعدی آقای فاضلی گزارشی از برگزاری هفتمین کنگره کانون تربیت اسلامی ارائه دادند:
آقای فاضلی فرمودند: بر اساس اساسنامه کانون تربیت اسلامی هر سه سال یکبار این کنگره برگزار می‌شود. کنگره این دوره رضایت افراد را به همراه داشت. برای برگزاری این کنگره حدود ده جلسه برگزار شد و در این راه چندین کمیته ایجاد شد. در این کنگره بیش از 400 نفر حضور پیدا کردند و بیش از 40 نفر کاندید شدند.
سپس آقای اکبری گزارش مالی و عملکرد استان‌ها را در این دوره از کنگره کانون تربیت اسلامی ارائه دادند:
آقای اکبری فرمودند: با استان تهران، از 27 استان مهمان داشتیم. 297 نفر از استان‌های دیگر و 132 نفر از استان تهران حضور داشتند
در بخش بعدی جلسه جناب آقای احمدی نتایج ارزشیابی شرکت کنندگان در کنگره را اعلام نمودند. بر اساس نظرسنجی ها میزان رضایت مناسب بود.
در بخش آخر جلسه هر یک از اعضا به بیان دغدغه‌ها و ارائه پیشنهاد برای عملکرد آینده کانون تربیت اسلامی پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *