شاگردان قاسم سلیمانی طرح معامله قرن ‌را محکوم می‌کنند شاگردان قاسم سلیمانی طرح معامله قرن ‌را محکوم می‌کنند

شاگردان قاسم سلیمانی طرح معامله قرن ‌را محکوم می‌کنند

شاگردان قاسم سلیمانی طرح معامله قرن ‌را محکوم می‌کننددر بیانیه کانون تربیت اسلامی در واکنش به طرح معامله قرن آمده است: شاگردان قاسم سلیمانی طرح معامله قرن ‌را محکوم می‌کنند.

در بیانیه کانون تربیت اسلامی آمده است: آمریکا با اتکا به خط سازش اعراب طبق تئوری سراب “صلح در برابر زمینِ” یاسر عرفات و  قرارداد اسلو و طرح دو دولتی و همچون نسخه فلسطینیِ برجام ۱و۲و۳و۴ همزمان ، طرح سرقت قرن را رونمایی کرد تا پس از هبه جولان به اسراییل و انتقال سفارتخانه خود به قدس شریف باز هم ظلم اِوانجلیستی و مخیلات آخرالزمانی و جبران کاغذی جنگ های ۱۸۰ ساله صلیبی قرون وسطایی را دنبال نماید.

معامله قرن زخمی به پاره تن اسلام می افزاید طوری که در اوهام خود می‌خواهد فلسطین را به مجمع الجزایری محدودتر تبدیل کند که با تونل و پل به هم وصل میشوند! و وعده میدهد که اگر مردم مظلوم فلسطین درفرصت ۴ سال آینده این طرح مضحک را بپذیرند و خلع سلاح شوند ودست از مقدسات وشرافت خود بکشند در عوض یک میلیون شغل و آبادانی در فلسطین را از طریق ۱۰۰ میلیارد دلار گاوهای شیرده خلیج فارس ایجاد میکنند و دولت وکشور جدید فلسطین را به رسمیت می‌شناسد. البته عمر این معامله به ثانیه هم نرسید چه به قرن.

کانون تربیت اسلامی اعلام می‌دارد که مدارس و معلمین و دانش آموزان جهان اسلام و شاگردان مکتب سلیمانی این طرح را که بیشتر برای نجات ترامپ از استیضاح و نجات زندگی سیاسی نتانیاهو است محکوم می‌کنند و از تمام کشورهای مظلوم  و آزاده جهان مردود شمردند آن طرح را انتظار دارد و اعلام می‌دارد همواره هزینه مقاومت از هزینه سازش کمتر است و تنها راه نجات سرزمین فلسطین از نهر تا بحر، مقاومت و طرح رای گیری از فلسطینیان اصیل می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *