دانشگاه های فرهنگیان و شهیدرجایی

گلایه مرکز بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان/ نگرانی از تحدید وظایف دانشگاه فرهنگیان در امر تربیت معلم

مرکز بسیج اساتید‌ و دفتر هماهنگی کانون‌های استادی دانشگاه فرهنگیان پیرامون اقدام عجولانه و غیرکارشناسانه تحدید وظایف ماهوی و مأموریت دانشگاه فرهنگیان در امر خطیر تربیت معلم و بی توجهی محض به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای خطاب به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشت: مستحضر هستید با عنایت به …

ادامه نوشته »

ابلاغ برنامه جدید رشته آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه؛ اقیانوسی به عمق یک وجب؟!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ به تازگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بنا به پیشنهاد دانشگاه فرهنگیان با تغییر عنوان رشته کارشناسی پیوسته «آموزش کودکان استثنایی» به «آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه» موافقت و برنامه درسی جدید این رشته را تصویب و ابلاغ کرده است. برنامه درسی جدید دارای 154 واحد درسی …

ادامه نوشته »

پیام تسلیت کانون تربیت اسلامی به مناسبت درگذشت دکتر محمد رضا شرفی، بزرگ مرد تعلیم و تربیت اسلامی

انا لله و انا الیه راجعون درگذشت دکتر محمد رضا شرفی ، بزرگ مرد تعلیم و تربیت اسلامی و استاد خوش نام و فرهیخته فلسفه تعلیم و تربیت را به خانواده گرامی ایشان و دلسوزان نظام آموزش و پرورش تسلیت می گوئیم.آقای دکتر شرفی در حالیکه از رشته فیزیک کاربردی …

ادامه نوشته »

خسارت سنگینی که نفوذ لیبرال ها به سیستم تعلیم و تربیت وارد کرد

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید امین الله دادگر مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در جلسه ای با حضور حجت الاسلام عبداللهی مدیر مرکز تربیت مبلغ معلم به شرایط کنونی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: سال ها سواد آموزی …

ادامه نوشته »

واگذاری مسؤولیت تربیت از صفرسالگی به آموزش و پرورش در دستورکار شورای عالی انقلاب فرهنگی

محسن حاجی میرزایی در نشست هم اندیشی با مدیران زن آموزش و پرورش سراسر کشور که با حضور معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و جمعی از مدیران زن سراسر کشور، از طریق ویدئو کنفرانس و شبکه شاد در ساختمان شهید رجایی برگزار شد،اظهار کرد: تمام …

ادامه نوشته »

سرمایه اجتماعی دانشگاه فرهنگیان به تاراج می رود

در بیشتر کشورهای جهان، آموزش و پرورش مسئول رشد و شکوفایی آینده ی جامعه است و مهم ترین وجه تمایز میان کشور های جهان سوم، درحال توسعه و جهان اول را کیفیت نهادهای آموزشی میدانند. یکی از مهم ترین ارکان آموزش، نیروهای انسانی فعال در این عرصه هستند که عامل …

ادامه نوشته »