یک نهم از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در تهران تحصیل می کنند

به گزارش گروه آموزش و فناوری خبرگزاری رسانه معلم، پرویز انصاری‌راد سرپرست مدیریت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان تهران در نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان که در پردیس شهید چمران برگزار شد، با بیان اینکه روز دانشجو، روز اندیشه‌های نو و مقاومت در برابر استکبار است، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان در استان تهران دارای ۴ پردیس و ۵ مرکز آموزش عالی با بیش از ۵ هزار دانشجو و ۲۰۰ عضو هیأت علمی است.

وی با اشاره به اینکه یک نهم دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در تهران هستند، گفت: از این حیث استان تهران را قطب دانشگاه فرهنگیان می‌دانیم.

انصاری‌راد به جذب دانشجو معلمان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: امسال بیش از ۴۱ هزار دانشجوی کارشناسی پیوسته و مهارت‌آموز جذب دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور شدند.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان بر اساس اسناد بالادستی و سند تحول بنیادین تکلیف دارد که زیرنظام تربیت معلم را با توجه به ساحت‌های ششگانه تربینی اجرا و معلمانی شایسته و مسلط بر رویکردهای حاکم بر برنامه های درسی تربیت کند و جهت نیل به این اهداف، دانشجومعلمان ما نیازمند توجه هستند.

سرپرست مدیریت امور پردیس های تهران دانشگاه فرهنگیان افزود: لازم است فضاهای آموزشی و سراهای ما به تجهیزات لازم مجهز باشند تا رشد و بالندگی دانشجویان ما اتفاق بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *