ورود اسناد لانه جاسوسی به برخی کتب درسی

گروه آموزش و پرورش خبرگزاری رسانه معلم،سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: همزمانی روز دانش‌آموز با روز استکبار یک پیامی برای آموزش و پرورشی‌ها به ویژه دانش‌آموزان دارد یعنی یکی از مهم‌ترین هدف‌هایی که ما در تعلیم و تربیت باید تمرین کنیم، روحیه استکبارستیزی و مقابله با زور، ظلم و جور است که باید اتفاق بیفتد و این موضوع در برنامه‌های آموزشی و پرورشی باید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: به نظر می‌آید این تقارن دو روز با همدیگر بسیار پیام بزرگی دارد و امیدواریم بتوانیم در برنامه‌هایی که در آموزش و پرورش به ویژه در حوزه تربیتی و پرورشی دنبال می‌کنیم، این هدف را محقق کنیم.

بطحایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص ورود اسناد لانه جاسوسی و دستاوردهای انقلاب به کتب درسی، افزود: برخی از این اسناد در بعضی کتاب‌های درسی گنجانده شده است تا دانش‌آموزان با روش‌های شیطانی که آمریکا برای نفوذ و دخالت در کار کشور پیش گرفته بود، آشنا شوند.

وی افزود: البته همچنان به نظر می‌آید کتاب‌های درسی ظرفیت این را دارد که مواردی به ویژه در حوزه دانش‌آموزی و کودکان و تأثیراتی که سیاست‌های شیطانی آمریکا در مسیر تربیت دانش‌آموزان و جوانان پیش گرفته بود به ویژه در قبل از انقلاب مورد شرح و بسط قرار گیرد تا بچه‌ها آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *