جزئیات مراحل استخدامی ۴۰۶ پذیرفته‌شده نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تهران

گروه آموزش و پرورش خبرگزاری رسانه معلم، اسامی پذیرفته شدگان نهایی(تأیید گزینش) آزمون استخدام پیمانی(موضوع مجوز شماره 1667207 مورخ 96.11.10 سازمان اداری و استخدامی کشور)، به تفکیک منطقه خدمتی ( 12، 14 تا 19)  اعلام شد.

 پذیرفته‌شدگان ضمن توجه به لیست مربوطه(دانلود فهرست  پذیرفته شدگان آزمون استخدامی در تهرانپذیرفته شدگان آزمون استخدامی در تهران   ) و اطلاع از منطقه خدمتی محل اشتغال خود، با دقت به نکات ذیل توجه کنند تا موجب تسهیل در تکمیل پرونده و فرایند استخدام شود:

1- مراجعه حضوری به امور اداری محل خدمت تعیین شده روز شنبه 97.08.05 و یکشنبه 97.08.06 در ساعات اداری، به منظور تکمیل پرونده استخدامی و انجام مراحل استخدام اعم از عدم سوء پیشینه، انجام آزمایشات پاراکلینیکی، سپردن تعهد خدمت محضری و… .

تبصره: از آنجایی که ملاک تعیین منطقه صرفاً نیاز به رشته تحصیلی و جنسیت با در نظر گرفتن حدود آدرس محل سکونت بوده، لذا مناطق تعیین شده قابل تغییر نخواهد بود.

2- همراه داشتن اصل و کپی مدارک ضروری اعم از  شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت ( ویژه برادران )- ۴ قطعه عکس( 3*4)  – کارنامه نهایی قبولی و … .

3- پذیرفته‌شدگان نهایی از طریق سایت مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به نشانی  www.medu.ir  از نحوه ثبت‌نام و زمان و محل شروع دوره یک ساله مهارت آموزی همراه با پذیرفته شدگان آزمون سال‌های قبل مطلع شده و به موقع اقدام کنند؛ چرا که استخدام آنها مشروط به موفقیت در دوره مزبور، خواهد بود، ضمناً ثبت‌نام در دوره مهارت آموزی منوط به سپردن تعهد محضری و انجام مراحل اعلام شده در بند یک همین اطلاعیه خواهد بود.

تذکرمهم: عدم مراجعه فرد پذیرفته شده در مهلت مقرر ( 5 و6 آبان ماه97 ) برای پیگیری امور مربوط به سپردن تعهد محضری به منطقه، آزمایشات پزشکی، عدم سوء پیشینه، ثبت‌نام و شرکت در دوره مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی شده و مسؤولیت آن، صرفاً به عهده ذینفع خواهد بود.

نکته : برای داوطلبانی کـه اسامی آنـان به عنوان معرفی شده یک برابر ظرفیت آزمــون استخدامـی مذکـور قرار داشته، ولی صلاحیت های عمومی آنها، مورد تأیید هسته‌ گزینش آموزش و پرورش قرار نگرفته است، اقدامی از طریق مناطق تابعه و امور اداری و تشکیلات این اداره کل در حال حاضر مقدور نبوده ، لذا از تماس تلفنی و مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *