مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران گفت: در شهرستان های استان تهران یک میلیون و ۴ هزار دانش‌آموز تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۱۱۰ هزار و ۱۱۹ نفر اتباع هستند.

تحصیل ۱۱۰ هزار و ۱۱۹ دانش‌آموز تبعه خارجی در شهرستان‌های استان تهران

گروه اجتماعی خبرگزاری رسانه معلم، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاح آموزشگاه شهدای دانایی که در روستای حصار قاضی بخش جواد آباد برگزار شد، اظهار کرد: در شهرستان های استان تهران یک میلیون و ۴ هزار دانش‌آموز تحصیل می‌کنند که از این تعداد  ۱۱۰ هزار و ۱۱۹ نفر اتباع هستند.

وی ادامه داد: دانش‌‌آموزان اتباع در شهرهای مختلف شهرستان‌های استان تهران حضور دارند  که شهرستان جواد آباد بیشترین اتباع را در خود جای داده است و دانش‌آموزان اتباع در کنار دانش‌آموزان ایرانی به صورت مسالمت‌آمیز تحصیل می‌کنند.

فولادوند با اشاره به مشکلات فضای آموزشی در شهرستان‌های استان تهران گفت: مشکلات متعددی در شهرستان های استان تهران وجود دارد از جمله کمبود فضای آموزشی است که امسال با کمک خیرین موقتا این مشکل حل شد.

وی از افتتاح ۵۴ فضای آموزشی جدید با ۶۶۰ کلاس در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: با اینکه تعداد کمبودها در بخش نیروی انسانی زیاد بود اما سال تحصیلی جدید را به نحو احسن آغاز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *