گردهمایی دبیران استانی کانون تربیت اسلامی با شعار جوان گرایی

خبرگزاری رسانه معلم؛ شانزدهمین گردهمایی دبیران استانی کانون تربیت اسلامی امروز در مجتمع آموزشی معلم تهران با شعار جوانگرایی برگزار شد.

دراین مراسم که  با حضور دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی برگزار گردید، دکتر زاکانی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین قرچک و پیشوا و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ایراد سخن پرداختند.

همچنین مهندس فرشیدی دبیرکل کانون تربیت اسلامی، در سخنانی ضمن اشاره به فعالیت های مفید صورت گرفته در استان ها، به تشریح راهبردهای کانون و استفاده از ظرفیت و انگیزه جوانان پرداختند.

از دیگر برنامه های این گردهمایی می توان به بررسی مسایل روز کشور و نحوه ی تعامل استان‌ها در جهت جذب جوانان و شرح فعالیت های شعب کانون در استان ها اشاره کرد.

در پایان این جلسه با قرائت بیانیه ای حول مسایل روز کشور به پایان رسید.

گفتنی است كانون تربيت اسلامي، تشكيلاتي، فرهنگي، تربيتي و سياسي است كه از خرداد ماه سال 1377 با اخذ مجوز از وزارت كشور فعاليت خود را آغاز كرده است و در سال 1382 با دريافت پروانه انتشار، ماهنامه زمزمه را به عنوان نخستين نشريه معلمان، به جامعه فرهنگيان عرضه كرد.

نخستين مجمع عمومي كانون در آذرماه 1388 برگزار شد و پانزده نفر اعضاي شوراي مركزي آن انتخاب شدند تا مديريت و هدايت كانون را بر عهده بگيرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *