دبیر سیزدهمین همایش تجلیل از مؤلفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه‌های آموزشی گفت: در این همایش که ۱۷ مهرماه برگزار می‌شود از ۳ پیشکسوت تألیف کتب درسی تجلیل شده و از نخستین تمبر مؤلفان کتاب‌های درسی رونمایی می‌شود.

رونمایی از نخستین تمبر مؤلفان کتاب‌های درسی

گروه فرهنگی خبرگزاری رسانه معلم، محمدابراهیم محمدی دبیر سیزدهمین همایش تجلیل از مؤلفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه‌های آموزشی در نشست خبری که امروز در ساختمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد، اظهار کرد: همایش تجلیل از مؤلفان و پدیدآورندگان مواد آموزشی ۱۷ مهر ماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم ۷۰۰ نفر از مؤلفان کتاب درسی حضور دارند و تعدادی از مؤلفان به نمایندگی از این مؤلفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه‌های آموزشی تجلیل می‌شوند.

محمدی با بیان اینکه نخستین تمبر یادبود مؤلفان کتاب‌های درسی در این همایش رونمایی می‌شود، گفت: آغاز نگارش نخستین دانشنامه مؤلفان کتاب درسی در این همایش کلید خواهد خورد.

وی اضافه کرد: در همایش تجلیل از مؤلفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه‌های آموزشی از ۳ پیشکسوت تألیف کتاب درسی تجلیل می‌شود همچنین از برترین آثار رسیده درباره شهید حججی تقدیر خواهد شد.

دبیر سیزدهمین همایش تجلیل از مؤلفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه‌های آموزشی تصریح کرد: در سال‌جاری در نظر داریم همایش‌های نیز با همکاری دستگاه‌ها برای تجلیل از مؤلفان و پدیدآورندگان مواد و رسانه‌های آموزشی داشته باشیم به عنوان مثال همایش مؤلفان دفاع مقدس یا مؤلفان بهداشت برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *