مسابقه کتاب‌خوانی رنج و گنج در دهه فجر برگزار می‌شود

سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ کتاب خوانی “رنج و گنج” برگزار خواهد شد.

عباس امید در نشست به مناسبت گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همزمان با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، در روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه سال جاری، مسابقه بزرگ کتاب خوانی “رنج و گنج” ویژه سواد آموزان دوره انتقال برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت سوادآموزی استان افزود: با توجه به سهمیه اختصاص داده شده از سوی سازمان نهضت سواد آموزی کشور ۱۰۸۲ نفر از سواد آموزان استان بوشهر در دوره انتقال در این مسابقه شرکت خواهند کرد.

وی بیان کرد: مسابقه بزرگ کتاب خوانی “رنج و گنج” همزمان در ۱۴ منطقه و شهرستان در استان برگزار می شود.

وی با تقدیر از مدیریت ارشد آموزش و پرورش استان در حمایت از برنامه های مختلف ریشه کنی بی سوادی، گفت: از نفرات برتر انتخاب شده همزمان با هفته معلم در اردیبهشت ۱۳۹۹ با اهدا لوح و هدایا تقدیر خواهد شد.

سرپرست معاونت سوادآموزی استان در ادامه با بیان اینکه امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام «رونق تولید» نام گرفته است، هدف از برگزاری مسابقه کتابخوانی”رنج و گنج” را  فرهنگ سازی و کمک به تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و عنوان کرد: این مسابقه در راستای حمایت از رونق تولید و با هدف گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در میان سواد آموزان و تشویق خانواده های سواد آموزان به حمایت از رونق تولید برگزار می گردد.

وی در خاتمه با تقدیر از نقش رسانه ها در انعکاس فعالیت های حوزه سواد آموزی استان گفت: همواره  رسانه ها در مبارزه با پدیده شوم بی سوادی در کنار حوزه سوادآموزی بوده اند و انتظار می رود تا محو کامل بی سوادی در استان این همدلی و همراهی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *