معارفه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان/ فرصت بی‌نظیر خدمت در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: خدمت در آموزش‌ و پرورش، فرصت بی‌نظیری است که باید این فرصت منجر به احیای ارزش‌های الهی، ارزش پایدار و موفقیت‌های بزرگ شود.

معارفه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان/ فرصت بی‌نظیر خدمت در آموزش و پرورش

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم معارفه رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها، اظهار کرد: عمر پربرکت سردار شهید سلیمانی، الهام‌بخش و کارساز در جهت احیای اسلام و انقلاب اسلامی بود و به برکت شهادت وی شور و حماسه‌ای عظیم خلق شد که روح تازه‌ای در کالبد کم‌جان ملت ما دمید.

وی با بیان اینکه بسیج در آموزش‌وپرورش با بسیج در هرجای دیگری و قشر دیگری متفاوت است و اینجا خاستگاه بسیج است، خاطرنشان کرد: دانش آموزان با بسیج در آموزش‌ و پرورش آشنا می‌شوند و پس‌ از آن با روحیه بسیجی به‌جاهای دیگر می‌روند، لذا آموزش‌ و پرورش در شناخت تفکر بسیجی نقش مهمی دارد زیرا در سنین مهم افراد با بسیج در مدرسه آشنا می‌شوند.

حاجی میرزایی تصریح کرد: اگر این آشنایی درست انجام شود، تفکر بسیجی در تمام زندگی همراه دانش‌آموزان خواهد بود.

وی در ادامه اضافه کرد: ما عرصه بزرگی برای اثرگذاری و جاودانه شدن در اختیار داریم که بسیج در آموزش‌ و پرورش از چنین ظرفیتی برخوردار است.

وزیر آموزش‌ و پرورش با قدردانی از تلاش‌های سردار مرادی در زمان تصدی ریاست بسیج فرهنگیان، گفت: حضرت ابراهیم علیه‌السلام دعایی دارد که از خداوند می‌خواهد که پس از من نام راستین و خوبی برایم قرار دهد و در مدت کوتاهی که با سردار مرادی آشنا هستم، در مجموعه آموزش‌ و پرورش نام و یاد وی به‌خوبی ذکر می‌شود و وی را شخصی محترم، بزرگ، کارساز، مدبر و کاردان می‌شناسند.

حاجی میرزایی اذعان کرد: برای سردار مطهری آرزوی موفقیت دارم و یادآوری می‌کنم که مجموعه آموزش‌ و پرورش و نیروهای آن همگی بسیجی، انقلابی، پیرو مقام معظم رهبری و دلسوز انقلاب هستند.

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: همکاری خوب آموزش‌ و پرورش همچنان که با سردار مرادی بوده با سردار مطهری ادامه خواهد داشت و تأکیدم بر این است که فرصت خدمت در آموزش‌ و پرورش فرصت بی‌نظیری است که باید این فرصت منجر به احیای ارزش‌های الهی، ارزش پایدار و موفقیت‌های بزرگ شود و چنین آینده‌ای را از خداوند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *