واریز سری اول سرانه مدارس شبانه‌روزی از هفته آینده

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: از هفته آینده سری اول سرانه مدارس شبانه‌روزی واریز می‌شود و تا قبل از سال نیز بخش عمده‌ای از سرانه مدارس شبانه‌روزی پرداخت می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی الهیار ترکمن در حاشیه سفر به استان هرمزگان با اشاره به سرانه مدارس شبانه‌روزی، اظهار کرد:۳۶۰ هزار دانش‌آموز کشور در مدارس شبانه‌روزی مشغول به تحصیل هستند که فراهم آوردن امکانات رفاهی این دانش‌آموزان از اولویت‌های آموزش‌وپرورش است.

وی افزود: علی‌رغم محدودیت‌های مالی آموزش‌وپرورش، در تلاش هستیم تا از همه منابع در دسترس برای بهبود وضعیت مدارس شبانه‌روزی و تأمین سرانه غذایی و رفاهی آن‌ها بهره ببریم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع خاطرنشان کرد: در سال گذشته توانستیم۳۰۰ میلیارد تومان از منابع هدفمندی یارانه‌ها را به سمت مدارس شبانه‌روزی سوق دهیم و در طرح معیشتی نیز امیدواریم که بتوانیم سهمیه خوبی برای این مدارس بگیریم.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، الهیار ترکمن بابیان اینکه سرانه غذایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کمتر از ۵ هزار تومان است، گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت آموزش‌وپرورش مختص مدارس شبانه‌روزی است که با هماهنگی‌های انجام‌شده با سازمان برنامه‌ و خزانه کل کشور، از هفته آینده مرحله اول سرانه مدارس شبانه‌روزی واریز می‌شود و تا قبل از سال نیز بخش عمده‌ای از سرانه مدارس شبانه‌روزی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *