بزرگترین مجتمع آموزشی خیّرساز کشور به نام شهید سلیمانی احداث می‌شود

تفاهم‌نامه احداث بزرگترین مجتمع آموزشی و ورزشی خیّرساز کشور در تهران به نام شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی امضا شد.

بزرگترین مجتمع آموزشی خیّرساز کشور به نام شهید سلیمانی احداث می‌شود

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بزرگترین مجتمع آموزشی و ورزشی خیرساز کشور در شهر تهران به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی احداث می‌شود.

این مجتمع آموزشی در منطقه ١٥ آموزش و پرورش شهر تهران،توسط یکی از خیرین نیک اندیش مدرسه ساز و در مکانی احداث خواهد شد که تراکم دانش‌آموزی بسیار بالایی دارد.

این مجتمع آموزشی و ورزشی با پنج مدرسه [تمام مقاطع تحصیلی]، مجتمع ورزشی و با پیش‌بینی سالن و استخر، نمازخانه، آزمایشگاه و سالن اجتماعات احداث خواهد شد؛ زمین این مجتمع آموزشی بیش از ١٢ هزار متر مربع است در نوع خود به عنوان یک الگو در کشور خواهد بود.

بر اساس توافقات انجام شده مقرر است تا با هماهنگی خانواده سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و با حضور حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش، رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و مسؤولان عالی استانی و کشوری مراسم آغاز عملیات احداث این مجتمع آموزشی برگزار شود.

هزینه ساخت این مجتمع آموزشی که به نام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی مزین خواهد شد، با برآورد اولیه ٤٠ میلیارد تومان و توسط یکی از خیرین مدرسه ساز تهرانی پرداخت خواهد شد.

علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با حضور در دفتر کار این خیر نیک اندیش، تفاهم‌نامه ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با پنج مدرسه و فضاهای ورزشی در شهر تهران را به امضا رساند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *