حضور دانش آموزان در مراسم ۹ دی با بلوغ و بصیرت سیاسی

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در بیانیه‌ای به مناسبت 9 دی اعلام کرد: دانش آموزان در مراسم ۹ دی با بلوغ و بصیرت سیاسی حضور خواهند یافت.

حضور دانش آموزان در مراسم ۹ دی با بلوغ و بصیرت سیاسی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در این بیانیه آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین
ده سال میگذرد از روزی که امت هوشیار و شهید پرور ایران اسلامی در درکی که از لحظه‌ها داشتند برخاستند و حماسه ای ساختند از جنس بصیرت و معرفت و آگاهی. آن هشت ماه دفاع مقدسی که در سال 88 به جام زهر بدل نشد و با حماسه 9 دی رنگی جاودان از حمیّت و غیرت انقلابی گرفت و در تاریخ بیداری امت مسلمان ایران ثبت گردید. 

حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد از کارگر و کارمند و کاسب و بازاری و معلم و دانش آموز که همه در کنار هم در میدان انقلاب در تهران و در همه میعادگاههای کشور کاری کردند کارستان و با نام اباعبدالله از محرم او دفاع کردند و انقلاب حسینی را دوباره یاری نمودند.

 در این میان حضور دانش آموزان نقش ویژه‌ای داشت و توانست بلوغی در بصیرت سیاسی برایشان به ارمغان بیاورد.
امروز و در آستانه 9 دی 1398 و در شرایطی که دشمن در خواب بی تعبیر فتح آرمانهای انقلاب است تا بتواند به اهداف خود برسد دست به فعالیتهای گسترده اقتصادی و رسانه ای و امنیتی زده است و ملت مبارز ایران را تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی و رسانه ای و امنیتی قرار داده است. 

حوادث آبان ماه جاری به همراه برخی ناملایمات سیاسی در سطح جناحهای سیاسی، دانش اموزان بصیر عضو انجمنهای اسلامی را بر آن داشته تا 9 دی 1398 را روزی مهم و جریان ساز در سالهای اخیر بداند و همگان را به بصیرت و معرفت در برابر حوادث بوجود آمده دعوت کند.

 امروز حضور در جبهه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه ای فرصتی است نا دشمن را حتی از خواب بی تعبیر خود بیدار سازیم و در جنگهای متعددی که بر ما تحمیل نموده است پیروز بیرون آییم همانگونه که مولای و رهبر ما فرموده است که پیروزی در حوزه امنیت و سایر حوزه ها به پیروزی جنگ اقتصاد نیز منجر خواهد شد.

امید است در گام دوم انقلاب اسلامی و با تبلور شور و شعور انقلابی در 9 دی ماه 1398 خط بطلانی بر خیال خام دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *