اشک تمساح وزیر

در رسانه ملی وزیر ارتباطات وفنا وری واطلاعات در خصوص قطع چند روزه انیترنت به عنوان ابزار قوی دشمن برای فرماندهی جنگ نرم وسخت ( آشوب ها وخراب کاری ها )از کسانی که اقوام خارج نشین دارند وافرادی که نتوانستند از مطالب مختلف علمی در اینترنت مطالب استخراج وچاپ کنند عذر خواهی کرد واشک ریخت !گرچه تماس صوتی وجود داشت ونگرانی خاصی بوجود نمی امد لیکن محدودیت ارتباط تصویری در برابر بهر ه گیری دشمن از ابزار ی چنین مهم آنقدر مهم بود که سبب اندوهگینی وزیر گردد؟ویا محققان که می توانستند با استفاده از منابع مختلف که اعتبار علمی آن هم بیشتر است برای کار های پژوهشی خود استفاده کنند وآن مسئول محزون واشک ریزان نشود ؟!این اقدام از یک منظر قابل تقدیر است اما آیا این مسئول دلسوز !می توانست پاسخگویی عدم قطع این شمشیر دولبه (انیترنت )که سبب اشوب ها توسط دشمن دامن زده شود وتعداد زیادی از خانواده ها داغ دار وفرزندانی یتیم شوند ومراکز دولتی واموال عمومی تخریب وغارت گردد.؟ آیا ایشان به عنوان یک فرد از مسئولان جمهوری اسلامی باید حافظ جان .مال . ناموس و…مردم کشور خود که از بیت المال ان ارتزاق می کند جلو گیری کند ویا نسبت به آن بی تفاوت بوده وحساس نباشد که دشمن از ان ظرفیت برای ضربه زدن به نیرو های داخلی استفاده کند ؟

هر جا تعرضی به افراد صورت گرفت .اماکنی تخریب شد .اضطراب ووحشت در مردم ایجاد شد و… در چهار چوب اعتراض به عملکرد مسئولان یا غافل شدن از خواسته بر حق افراد اعتراض کننده نیست بلکه جنبه دشمنی وبر اندازی دارد . بسیاری از مردم نسبت به تورم چند صددر صدی موجود معترض هستند اما نظام جمهوری اسلامی را بی بهابدست نیاورده اند که به بهای اندک این دنیا از دست بدهند .آنان که مشی تخریب دارند ای بسا هیچ دغدغه معیشتی هم نداشته باشند وصرفا از یک سوژه عام پسند برای اهداف خود استفاده کرده اند جان فردی بی گناه را گرفتن . اموالی را که یک فرد که نقشی در مشکل بوجود امده برای معترض ندارد با تلاش شبانه روزی در طول سال ها کسب کرده است طمعه حریق کردن با کدام منطق وقانون سازگار است ؟

به نظر می رسد آقای وزیر بجای اشک تمساح ریختن در مدت خدمت تلاش می کرد قوانین ومصوبات چند ین ساله قبل را که متاسفانه دولت مردان اجرا نکردند را در خصوص راه اندازی شبکه ملی ارتباطات اینترنتی اجرا می کرد .تا در این زمینه به خود کفایی برسیم . خوشبختانه پروژه براندازی دشمن با هوشیاری ملت شریف ایران در کوتاه ترین زمان در نطفه خفه شد . اما مسئولیت بزرگی پیش روی مسئولین است .که توان کشور را از راه هایی که دشمن می تواند استفاده کند افزایش داده وراه نفوذ وقدرت نمایی انها را مسدود کنند . ازجمله این ها شبکه ملی ارتباطات است . که به عنوان ابزاری وسلاحی قوی در دست دشمن است .

ابوالقاسم جامه بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *