دیدار اعضای کانون تربیت اسلامی استان مازندران با نماینده جدید ولی فقیه در استان

در دیدار با حجه الاسلام محمدی لائینی جمعی از اعضای کانون استان و تعدادی از اعضای کانون برخی شهرستان های استان حضور پیدا کردند.

این دیدار با حضور جمعی از اعضای کانون استان و تعدادی از اعضای کانون برخی شهرستان های استان انجام پذیرفت. ابتدا ء دبیر کانون استان به نمایندگی از جمع حاضر با تبریک این انتصاب و مقارن آن با هفته وحدت ضمن قدرشناسی از زحمات دینی و فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی نماینده ولی فقیه سابق استان حضرت آیت ا.. طبرسی برای حجه الاسلام محمدی لائینی آرزوی موفقیت نمودن آنگاه با معرفی کانون تربیت اسلامی و تایخچه تاسیس آن در کشور و شروع بکار آن در استان ضمن برشمردن برخی وظایف و کارکردهای کانون ،گزارشی اجمالی و کوتاه از فعالیت های کانون در استان ارائه نمودند.
پس از آن حجه الاسلام محمدی لائینی نماینده محترم ولی فقیه در استان بیانات کوتاهی پیرامون اهمیت تعلیم و تربیت ایراد فرمودند.
ایشان با ذکر مراحل تربیت که از کودکی آغاز وتا بزرگسالی ادامه می یابد با ذکر روایتی از پیامبر اکرم (ص)خطاب به امیر المومنین علی علیه السلام چنین فرمودند یا علی اگر یک نفر توسط تو هدایت شود ارزش آن مساوی است با هر چه که خورشید بر آن می تابد.
ایشان در بخش دیگری از بیانات خود ضمن قدردانی از این حضور و دیدار، کار اعضای کانون را نشانه تعهد و علاقه آنها به امر تعلیم و تربیت بیان کرد و بر پایبندی به ادامه کار با اخلاص تاکید نمودو اشاره کرد کار با اخلاص اگر کم هم باشد اثرات بزرگ خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *