«بوم» و نشاط دانش‌آموزی

رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: برنامه ویژه مدرسه، دانش آموزان ابتدایی دوره دوم و همچنین دانش آموزان متوسطه دوره اول را تحت پوشش دارد.

شهرام ستوده منش ظهر امروز در حاشیه دوره آموزشی-توجیهی برنامه ویژه مدرسه (بوم) اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه در مدارس استان ایجاد نشاط بین دانش آموزان است و با توجه به تمرکز آموزش و پرورش بر مهارت های زندگی، این برنامه سعی بر تعامل دانش آموزان با محیط و جامعه را دارد.

وی به روند اجرای این برنامه در مدارس استان پرداخت و افزود: برنامه ویژه مدرسه به صورت هفتگی در ۳۰ جلسه ۲ ساعته اجرا خواهد شد و مبنای فعالیت های آن نیز اقدامات عملی است.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره آموزش ابتدایی دوره دوم آموزش و پرورش بوشهر تصریح کرد: فعالیت های گروهی دانش آموزان، مشارکت دانش آموزان در فعالیت های مدنی مدرسه، بازدید از مکان های علمی، تفریحی و تاریخی و برنامه هایی که قوه محرکه دانش آموزان را به چالش می کشد از اقدامات مد نظر این برنامه است.

ستوده منش با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ مدیر مدرسه در این دوره آموزشی-توجیهی آموزش های لازم را طی خواهند کرد، یادآور شد: این برنامه حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز را در بر می گیرد که با توجه به آمادگی مدارس، استان سعی در پوشش حداکثری مدارس در این طرح را دارد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در سال اول اجرا حدود ۱۰ درصد از مدارس را تحت پوشش قرار داده بود و باید در یک بازه سه ساله همه مدارس هدف را در برگیرد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *