حاجی میرزایی: پرداخت مطالبات معلمان خارج از کشور در دستورکار قرار دارد

وزیر آموزش و پرورش گفت: بخشی از مطالبات معلمان خارج از کشور که حدود 200 میلیارد تومان بوده، پرداخت شده و پرداخت بقیه مطالبات هم در دستور کار قرار دارد.

حاجی میرزایی: پرداخت مطالبات معلمان خارج از کشور در دستورکار قرار دارد
  • سید حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (دوشنبه 20 آبان) گفت: در بخش اول این نشست با حضور محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محمدباقر لاریجانی معاون آموزشی وزیر بهداشت، ابراهیم خدایی رییس سازمان سنجش نحوه پذیرش دانشجویان گروه پزشکی از  سال تحصیلی 1396 تا کنون را بحث و بررسی کردیم. 

وی افزود: بر اساس گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، تخلف انتقالی دانشجویان خارج از کشور و تغییر رشته و جابه‌جایی دانشجویان فرزندان هیأت علمی در دانشگاه آزاد رخ داده که البته طهرانچی به صراحت اعلام کرد از روزی که مسئولیت راس دانشگاه آزاد را بر عهده گرفته این مصوبات را ملغی کرده است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: در نشست امروز مقرر شد مصوبه انتقال دانشجویان فرزندان هیأت علمی در دانشگاه آزاد لغو شود و افرادی که بر اساس این مصوبه نادرست در حال تحصیل هستند به شرایط قبل از تحصیل بازگردند. همچنین مقرر شد با مسببان و متخلفان در این حوزه برخورد شود.

میرزاده اظهار داشت: در بخش دوم نشست امروز موضوع عدم پرداخت حقوق معلمان و کارکنان مدارس خارج از کشور با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی بحث و بررسی شد. 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اظهارات وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: حاجی میرزایی در کمیسیون گفت بخشی از این مطالبات (200 میلیارد تومان که یک چهارم مطالبات است) پرداخت شده و سایر مطالبات نیز در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

انتهای پیام/ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *