اطلاعیه جمعیت اسلامی فرهنگیان بمناسبت سیزده آبان ماه روز استکبار ستیزی

همزمان با فرارسیدن 13 آبان جمعیت اسلامی فرهنگیان اطلاعیه ای صادر کرد در این اطلاعیه جنین امده است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سیزده آبان تکریم حماسه دانش آموزانی است که با مقاومت و ایستادگی مثال زدنی، اقتدار پوشالی قدرتمندترین رژیم دست نشانده غرب در منطقه پر آشوب و زرخیز خاورمیانه را با دستهای خالی و مشت های گره کرده به سخره گرفتند و نشان دادند که تبعیت از ولی فقیه زمان کوچک و بزرگ نمی شناسد و میدان کارزار عیار سنجش بزرگ زادگان است.
سیزده آبان گرامیداشت روز پایان دادن به جاسوسی رسمی شیطان بزرگ در چارچوب روابط دیپلماتیک و در محلی بنام سفارت است و اهمیت آن چنان است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آنرا انقلابی بزرگتر از انقلاب اولش نامید. اقدامی که هیمنه امپریالیسم امریکا را نزد ملت های مستضعف چنان درهم شکست که امروزه به آتش کشیدن نماد آن به امری عادی در میان آزادگان جهان تبدیل شده است، و کسب اطلاعات از میهن اسلامی در طول چهار دهه از عمر پر برکت و عزتمند انقلاب، بزرگترین معضل دستگاه های جاسوسی غرب است.
سیزده آبان سالروز تبعید و دوری پیشوای مومنان مبازر از مام وطن است، اقدامی که به خیال باطل سردمداران اختناق و سرسپردگی، موجبات مصونیت حکومت شاه و خاموشی مبارزات را فراهم می آورد، حال آنکه الطاف خفیه خداوند متعال پس از گذشت اندک زمانی کوتاه بساط طاغوت را در هم پیچید و ظهور مبارک جمهوری اسلامی را رقم زد.
جمعیت اسلامی فرهنگیان ضمن گرامیداشت یوم الله سیزده آبان ماه همگان بالاخص فرهنگیان عزیز و دانش آموزان غیور را به حضور در این راهپیمائی با شکوه دعوت نموده و تاکید موکد می نماید تنها را مبارزه با فشار حداکثری دشمن غدار مقاومت و هر گونه مذاکره سم مهلک و خسرانی غیر قابل جبران است.
 
جمعیت اسلامی فرهنگیان
آبان ماه ۱۳۹۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *