فعالیت ۱۳۰هزار دانش‌آموز بسیجی در مدارس قم

مسئول فرهنگی بسیج دانش‌آموزی قم با اشاره به برگزاری تجمع بزرگ دانش‌آموزان بسیجی قم با حضور خانواده شهید فهمیده، از فعالیت بیش از ۱۳۰هزار دانش‌آموز بسیجی در سطح مدارس قم خبر داد.

حسین درخشان در گفت و گو با ایسنا، با گرامیداشت سالروز شهادت محمد حسین فهمیده، بسیجی ۱۳ ساله و روز بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد: بسیج یکی از عنایات ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به برکت وجود امام خمینی(ره) به امت اسلامی ارزانی شد.

مسئول فرهنگی بسیج دانش‌آموزی قم افزود: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و عرصه‌های مهم انقلاب نقش موثری داشته‌اند، در این راستا تقویت روحیه ایثار و فداکاری در دانش‌آموزان و نوجوانان، یکی از رویکردهای مهم بسیج دانش‌آموزی است.

وی اظهار کرد: اگر ارزش‌های اسلامی و انقلابی در محیط مدرسه به خوبی تبیین شود، نسلی انقلابی، ارزشی و اخلاقی و با بصیرت تربیت می‌شود که می‌تواند در برابر توطئه‌های دشمن در هر شرایطی ایستادگی کند.

درخشان بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳۰ هزار دانش‌آموز بسیجی در سطح مدارس و پایگاه‌های بسیج قم فعال هستند و در برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.

مسئول فرهنگی بسیج دانش‌آموزی قم با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در قم گفت: از اولین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متعددی در استان قم داریم و امروز به مناسبت شهادت محمد حسین فهمیده تجمع عظیم دانش‌آموزان بسیجی استان قم در حال برگزاری است.

وی عنوان کرد: در این تجمع دانش‌آموزان بسیجی با حضور خانواده شهید فهمیده در سالن امام خامنه‌ای در گلزار شهدای علی ابن جعفر گرد هم آمده‌اند و برنامه‌هایی چون روایتگری دفاع مقدس و خاطره‌گوئی از زندگی این شهید ۱۳ ساله برگزار می‌شود.

درخشان بیان کرد: غبارروبی مزار شهیدان، دیدار با مراجع و علمای عظام، گلباران منزل امام خمینی(ره) توسط دانش‌آموزان بسیجی، برگزاری میزگرد خبری با حضور دانش‌آموزان نخبه، پویش بزرگ بسیج دانش‌آموزی تا آخر ایستاده‌ایم و حضور پرشور دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان و تریبون آزاد از جمله برنامه‌های مهم در این هفته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *