آموزش وپرورش سیاست زده شده است

به دعوت استانداری فارس نماینده های تعدادی از تشکل های اصولگرا در جلسه ای در دفتر استاندار فارس با عنایت اله رحیمی دیدگاه های خود را در مسائل مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بیان نمودند.به گزارش  خبرنگار ما  در این دیدار مهدی علیپور، دبیر جمعیت اسلامی فرهنگیان استان فارس گفت  :سیاست زدگی در آموزش و پرورش باعث لطمه زدن به این نهاد مهم شده و برای درک بهتر می توان موضوع سیاست زدگی می توان به انتصابات در این مجموعه دقت کرد.وی گفت :نیروهایی روی کارآمده اند که توان و تخصص کار در این حوزه را ندارند و نیروهای ارزشی که توانمند و کاربلد بودند را به حاشیه رانده و هیچ استفاده از آن ها نمی شود.
فاطمه خسرو پور، دبیر جمعیت پیروان حضرت زینب در استان فارس هم گفت :در طی این چند سال از دولت اعتدال شاهد هستیم که ظرفیت تشکل های انقلابی و ارزشی به حاشیه رفته و تنها به جلساتی هرچند مدت یکبار بسنده شده است.آیا نماینده عالی دولت در استان فارس همانند برخی دیگر در استان دنباله رو پدرخوانده ها و مادرخوانده هاست و یا اینکه افراد انقلابی و ارزشی توان و کارآیی لازم را نداشته اند؟!
بنظر می رسد برای تقابل با سومین حرم اهل بیت و نهادینه شدن این عنوان در شیراز سناریویی شکل گرفته تا شیراز به طراز انقلابی و اسلامی نرسد.
رهایی، از حزب حامیان انقلاب اسلامی در استان فارس سخنران بعدی بود که چنین گفت :در انتخابات شورای شهر شیراز هر چه از تخلفات و مشکلات فریاد زدیم، تنها نتیجه آن شکایت و رفتن به دادگاه بود.به منظور اینکه شبهه مهندسی در انتخابات به وجود نیاید، ترکیب شورای اجرایی انتخابات را متشکل از اصلاح طلبان و اصولگرایان انتخاب کنید.باید هرچه زودتر پدرخوانده ها و مادرخوانده ها در شیراز و استان تمام شوند.
دکتر جعفر طاهری، از جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در استان فارس نیز پشت تریبون قرار گرفت وگفت :با وجودی که دو سال از انتخابات شورا می گذرد اما هفته ای نیست که در شورای شهر شیراز حاشیه ای نداشته باشیم. در انتخابات شورای شهر شیراز و در بحث تایید صلاحیت ها آقایان استاندار و فرماندار وقت امانتداری نکردند و اکنون از شما انتظار می رود کسی که محکوم امنیتی است و برخلاف مصالح کشور عمل کرده را از شورا عزل کنید.
شورای شهر شیراز در طراز یکی از شهرستان های محروم استان فارس هم نیست چه برسد به شورای شهر سومین حرم اهل بیت(ع).وی یاد اورشد :
برخورد با خاطیان نباید سیاسی باشد و مثلا فلان نفر که صلاحیتش تایید نشده را در سمتی مدیریتی قرار داد.از طرفی برنامه هایی که در فضای مسقف برگزار می شود و نیازی به مجوز نخواهند داشت، برای استان و شیراز دردسرساز خواهند شد و کسی حضور سال گذشته تاجزاده و انتقادها و صحبت هایش علیه رهبری و نظام را فراموش نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *