به گزارش ایسنا، سید محمود رضوی در نشست خبری بازیگران فیلم «ماجرای نیمروز۲: رد خون» در سینما ویلاژتوریست مشهد، اظهار کرد: یکی از روال‌های ما برای اکران فیلم این است که اولین اکران خود را در شهرستان‌ها انجام دهیم زیرا بخش عمده‌ای از سینماهای ایران در شهرستان‌ها قرار دارد که دارای گردش مالی خوبی نیز هستند اما این موضوع توسط بسیاری از همکاران در تهران اولویت ندارد.

وی افزود: هدف ما از اکران فیلم در شهرستان‌ها این است که نشان دهیم فیلم تنها برای تهران ساخته نشده بلکه فیلم برای کل کشور ساخته می‌شود به همین جهت اکران فیلم را یک روز قبل‌تر از تهران در مشهد آغاز کردیم و این اتفاق در فیلم‌های قبلی ما نیز تکرار شده بود همچون گذشته که فیلمی را در شیراز اکران کردیم و امسال نیز توفیق مجددی ایجاد شد تا اکران سراسری فیلم را از مشهد آغاز کنیم.

تهیه‌کننده فیلم «ماجرای نیمروز۲: رد خون» بیان کرد: امروز در ابتدا اکران فیلم در سینما هویزه صورت گرفت و در حال حاضر نیز در خدمت همشهریان خود در سینما ویلاژتوریست هستیم و بعد از آن اکران در سینما اطلس انجام خواهد شد.

رضوی در خصوص زمان اکران فیلم خاطرنشان کرد: زمان اکران زیاد قابل انتخاب توسط ما نیست و ما نیز در نظر داشتیم فیلم در عید نوروز و بعد از آن در عید سعید فطر اکران شود، اما پروانه کار کمتر ازیک ماه است که صادر شده و ناچار به انتخاب یکی از زمان‌ها بودیم.

وی اضافه کرد: اکنون نیز زمان بدی برای اکران فیلم نیست زیرا رقیب خاصی از جنس خودمان در اکران نداریم ، اگر فیلم ما در زمان فیلم خانم آبیار اکران می‌شد رقابتی هم‌جنس ایجاد می‌شد اما در حال حاضر فیلم ایشان و آقای روستایی اکران شده و ما نیز کنار یکدیگر قرار نگرفتیم تا لطمه‌ای به یکدیگر وارد نکنیم و این اتفاق خوبی است همچنین بخش زیادی از مخاطب این فیلم‌ها دانش‌آموزان و دانشجویان هستند و این فرصت خوبی برای مشاهده فیلم ایجاد می‌کند.

تهیه‌کننده فیلم «ماجرای نیمروز۲: رد خون» در خصوص وجود ممیزی در فیلم تصریح کرد: فیلم ممیزی نداشته و تنها یک پلان ممیزی وجود داشته که جزو پلان‌های جدی نیست و فیلم نسبت به نسخه جشنواره ۱۲ دقیقه کوتاه‌تر شده است.