به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، با حضور در آیین شکوفه‌ها در یکی از مدارس منطقه 13 اظهارداشت:زندگی انسان مجموعه‌ای از تلخ و شیرین‌ها است، امیدوارم آغاز مدارس برای دانش‌آموزان در تمامی روزهای سال تحصیلی شیرین باشد.

 خلیل‌آبادی ضمن قدردانی از سید هادی حسینی، رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۳ و مرتضی رحمان‌زاده شهردار این منطقه گفت: به پیشنهاد سید هادی حسینی اکنون درصدد ارائه تخفیف ۵۰ تا ۶۰ درصدی برای ورود این دانش آموزان به مراکز گردشگری و تاریخی هستیم؛ حال امیدوارم با رایزنی‌ها بتوانم این رقم را افزایش دهم تا دانش آموزان به راحتی از این مراکز بازدید کنند

عضو شورای شهر تهران آغاز سال تحصیلی جدید را تداعی‌کننده خاطرات ۴۳ سال تحصیل و فعالیت خود در مدرسه دانست و گفت: مدرسه بهترین مکان برای بشر بوده، چرا که انسان همواره عاشق آموختن و دانستن است.

وی نیاز دانش آموزان نسل جدید را متنوع با سال‌های گذشته خواند و افزود: معلمان باید خود را با دانش روز همگام کنند، چرا که نیاز فرزندان امروزی متفاوت است، از این رو از معلمان می‌خواهم به نیازها و مطالبات این دانش‌آموزان بیش از پیش توجه کنند.

خلیل‌آبادی خواستار شد: معلمان و تلاشگران این عرصه پرسشگری کودکان را محدود نکنند، چرا که هنر یک معلم تربیت دانش آموزانی خلاق، شجاع  است.

انتهای پیام/