به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مراسم امضاء تفاهم نامه همکاری میان شبکه هفت سیما و سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور صبح امروز -شنبه 22 تیرماه- در ساختمان معاونت سیما برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که با حضور مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه هفت سیما و پاک سرشت معاون وزیر تعاون،کار و امور اجتماعی و رئیس سازمان فنی حرفه‌ای برگزار شد، بر افزایش همکاری میان دو سازمان تاکید کردند.

در این مراسم احمدی افزادی در سخنانی گفت: همکاری با آموزش و پرورش و فنی حرفه‌ای از جمله ماموریت‌های ما است که امیدوارم تا آخر تابستان به مرحله خوبی برسیم.

وی ادامه داد: کارگاه‌های مهارت آموزی هنر، مکانیک، رباتیک،  تربیتی،  حفاظت و سوجش،  رایانه و موبایل،  امور مالی،  هتل داری و لوازم خانگی از جمله مواردی است که امیدوارم بتوانیم با سازمان فنی حرفه‌ای همراه شویم.

احمدی تاکید کرد: نکته دوم المپیاد جهانی مهارت است که رسم استاد و شاگردی را به مخاطب ارائه بدهیم. یکی از المپیک‌های دوسالانه همین موضوع است که کمتر به آن پرداخته شده و امسال بیش از هزار و ششصد جوان از ۶۰ کشور با ۵۶ محور به رقابت خواهند پرداخت که در کازان روسیه برگزار خواهد شد و از ایران نیز یازده جوان در یازده رشته حضور خواهند داشت.