دانش آموزان با تعلیم و تعلم به مقام خلافت الهی می رسند

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، علی اکبر صالحی در نشست هم اندیشی با مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین که در تهران برگزار شد، با تاکید بر علم آموزی به عنوان یک جریان پر سرعت در ایران گفت: هیچ صفتی مانند علم نیست و هیچ کمالی به پایه علم و دانش نمی رسد.

ریس سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: علم آموزی بهترین عمل در دنیا است و دانش آموز و معلم در این مسیر همواره از پاداشی بی کران بهره مند خواهند شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در آموزش و پرورش استان، قزوین را در مسیر تحول و رشد علمی موفق دانست و با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش استان تقدیر به عمل آورد.

صالحی همچنین قول مساعد داد برای هرچه باشکوه تر برگزار کردن همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در استان قزوین همکاری لازم را داشته باشد.

دبیرستان انرژی اتمی قزوین در مرحله آماده سازی قرار دارد

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در این نشست ضمن تجلیل از مقام علمی دکتر صالحی از زحمات و تلاش های ایشان در پیگیری و احداث مدرسه انرژی اتمی در استان قدردانی کرد.

خیرالله رحمانی در ادامه با تاکید بر احداث مدرسه انرژی اتمی اضافه کرد: این مدرسه ۱۵ کلاسه با هدف ارتقای سطح علمی استان در فضایی به وسعت چهار هزار متر مربع با اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال و با همکاری سازمان انرژی اتمی در منطقه پونک قزوین ساخته شده و هم اینک در مرحله آماده سازی قرار دارد.

وی تاکید کرد: این واحد آموزشی زیر نظر سازمان انرژی اتمی است و نگاه ویژه‌ای به جشنواره‌های بین المللی و المپیادهای علمی جهانی دارد.

رحمانی خاطر نشان ساخت: این دبیرستان به عنوان سومین دبیرستان اتمی ایران شناخته می‌شود و پیش از این ۲ دبیرستان انرژی اتمی در شهرهای تهران و مشهد ساخته شده است.

رحمانی گفت: در استان قزوین به دنبال آن هستیم تا فضای مدارس به سوی مهارت آموزی سوق یابد و دانش آموزان در مدرسه تمرین زندگی کنند.

وی با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی کودکان ایرانی- اسلامی در استان قزوین افزود: این همایش ویژه دوره پیش‌دبستانی سال آینده به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

رحمانی افزود: همایش ملی کودکان ایرانی- اسلامی به منظور پرورش مبانی هویت اسلامی ایرانی در کودکان به ویژه کودکان دوره پیش از دبستان که شاکله شخصیتی آنان در حال شکل گیری است و با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و سند تحول بنیادین برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: بهره‌مندی و توجه دانش آموزان به هویت ایرانی اسلامی و پیوند هرچه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و تقویت هویت ملی در این همایش مورد توجه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *