مکتب امام(ره) سخن جدیدی برای جوانان داشت

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی در گردهمایی هم‌اندیشی جبهه فرهنگی با موضوع تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار کرد: طبق سخنان مقام معظم رهبری، «امام خمینی (ره) به همه نشان داد که علی وار زیستن افسانه نیست.»

وی با اشاره به اینکه اصل گام اول و دوم انقلاب فرقی با یکدیگر ندارد، ادامه داد: امام خمینی (ره) یک فیلسوف، اندیشمند، عارف، مفسر قرآن و … بود اما آنچه که امام را از دیگران متمایز می‌کرد «جهاد فی سبیل الله» او بود.

قمی ادامه داد: ایمان و عمل خالصانه امام (ره) باعث شد تا مردم و به ویژه جوانان به میدان آمده و حقیقت مقلب‌القلوب جلوه کند، ایران ۲۰۰ سال از هر نظر زیر بار مستکبرین و دشمنان بود اما با یاری خداوند و حضور امام خمینی (ره)، ایران به عزت؛ سربلندی و استقلال دست یافت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه هنر امام آن بود که جوانان را به میدان آورد، گفت: آنچه که باعث شد بسیاری از جوانان از عشرت‌کده به سجاده خون بیفتند، شخصیت و مکتب امام (ره) بود.

قمی با بیان اینکه ما نجات بخشی مکتب امام (ره) را باور کرده و هیچ گاه آن را رها نخواهیم کرد، بیان کرد: مکتب امام سخن جدیدی برای جوانان داشته و دارد، تقاوت مکتب امام با سایر مکاتب، حقیقت مقاومت و استقامت این مکتب بود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بالای استان همدان همگان را به تعجب وامی‌دارد عنوان کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، «این زیست بوم چقدر حاصل خیز است»، وجود عرفا، دانشمندان و شهدای بسیاری همچون عین القضات، باباطاهر، بوعلی سینا، حاج حسین همدانی و … انتظارات را از این استان بالا می‌برد.

او با بیان انیکه با وجود ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های لازم در همدان، توقع از تبلیغات اسلامی این استان نیز بالا است، ابراز کرد: ما توقع داریم استان همدان پیشرو و پیشگام در بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌ها باشد.

قمی گفت: امروز نظام و انقلاب به برکت مکتب امام خمینی (ره) در مسیری رو به جلو در حرکت است که غفلت از آن برابر با خوردن سیلی محکم است لذا امید آن است تا با مجاهدت‌های شبکه تبلیغ و جبهه فرهنگی شاهد آینده ای روشن تر برای نظام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *