با هنجارشکنان رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مهاباد برخورد انضباطی شد

با هنجارشکنان رقص مختلط دانش آموزان و معلم‌ها در مهاباد برخورد انضباطی شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای از برخورد انضباطی با هنجارشکنان رقص مختلط کردی دانش‌آموزان و معلم‌ها در یکی از مدارس غیردولتی شهرستان مهاباد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: متأسفانه در اردیبهشت ماه امسال و قبل از ماه مبارک رمضان، مسئولان یکی از مدارس غیردولتی شهرستان مهاباد بدون توجه به  ارزش‌های اسلامی جشنی را برپا نموده بودند که به‌محض اطلاع در زمان یادشده اداره آموزش‌وپرورش شهرستان مذکور با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش ضمن شناسایی افراد خاطی برخورد قانونی را متناسب با وضعیت خدمتی هر یک از نیروهای شاغل در واحد آموزشی انجام داده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: تصمیم‌گیری درباره موضوع ادامه فعالیت واحد آموزشی غیردولتی ذکرشده به‌جهت تقارن با امتحانات خرداد ماه و رعایت مصالح آموزشی دانش‌آموزان به بعد از اتمام امتحانات موکول شده است.

در این اطلاعیه آمده است: آموزش‌وپرورش به‌عنوان نهاد تعلیم و تربیت با مبنا قرار دادن ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی وظیفه خود می‌داند با جدیت موضوع را پیگیری نموده و با مسببان این رخداد برابر مقررات برخورد قانونی را معمول نماید.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *