فارس من| اجازه ندهیم دانش‌آموزان به اسم نشاط مورد سوء استفاده قرار گیرند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه «فارس من» درخواست کرده بودند که درباره «چرایی استفاده از آهنگ‌های غیرمجاز در مدارس کشور» پیگیری شود.

امیرعلی نعمت‌الهی قائم مقام وزیر و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش در خصوص کلیپ‌های منتشر شده در فضای مجازی پیرامون ورود دی‌جی‌ها به مدارس، به خبرنگار فارس گفت: اینکه این کلیپ‌ها در ماه مبارک رمضان، در هفته بزرگداشت مقام معلم و پس از بیانات مسؤولان نظام به ویژه رهبر معظم انقلاب درباره نشاط و شادابی مدارس، منتشر شده است که یک مقدار قابل تأمل است.

وی ادامه داد: بررسی صحت و سقم این کلیپ‌ها در واحدهای حراست، بازرسی، حقوقی و معاونت‌های مختلف در دست بررسی است و اقداماتی نیز انجام شده است.

نعمت‌الهی با بیان اینکه در اسناد بالادستی وزارت آموزش و پرورش بر شادابی و نشاط مدارس و دانش‌آموزان تأکید شده است، گفت: فرهنگیان و تشکل‌های دانش‌آموزی همواره پیگیر هستند تا نشاط و سرزنده بودن را در محیط‌های دانش‌آموزی به منصه ظهور برسانند، البته نشاط را بزن و بکوب نمی‌دانیم بلکه نشاط به معنای سرزنده بودن دانش‌آموزان است.

وی اضافه کرد: فرهنگیان مکلف هستند در سراسر کشور از نشاط و سرزنده بودن دانش‌آموزان مراقبت کنند و نباید اجازه دهیم به اسم نشاط، دانش‌آموزان مورد سوء استفاده قرار گیرند و باعث نگرانی و دغدغه برای خانواده‌ها شوند.