دشمنی اخیر آمریکا موجب افزایش اقتدار سپاه می‌شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران با نفوذ و لابی صهیونیست‌ها صورت گرفته است که این مسئله موجب افزایش اقتدار سپاه می‌شود.

سید حسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره اقدام آمریکا مبنی بر قراردادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، اظهار داشت: سپاه پاسداران نماد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم است و قطعاً پاسخ دندان‌شکنی به این اقدام خصمانه آمریکا می‌دهیم.

وی ادامه داد: پشت این اقدامات، لابی‌های صهیونیست‌هاست و علیرغم آنکه همواره صهیونیست‌ها بر رؤسای جمهور آمریکا تأثیر می‌گذاشتند، اما امروز بیش از هر دوره دیگری صهیونیست‌ها بر کاخ سفید حاکم هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس متذکر شد: ترامپ این روزها فقط به دنبال تحقق اقدامات مورد نظر رژیم صهیونیستی است که به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل توسط آمریکا و الحاق بلندی‌های جولان به خاک اسرائیل موید این مسئله است.

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به ترامپ دیکته می‌کند که چه اقدامی را انجام دهد، گفت: ترامپ غلام حلقه به دوش صهیونیست‌ها و مجری اوامر مقامات رژیم صهیونیستی است.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با نفوذ و لابی صهیونیست‌ها صورت گرفته است که این مسئله ذره‌ای خدشه به عملکرد و اقتدار سپاه پاسداران وارد نمی‌کند و روز به روز اقتدار و محبوبیت سپاه در منطقه و جهان افزایش می‌یابد.