مدارس در میلاد حضرت علی اکبر(ع) پایگاه همدلی می‌شوند

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی ـ هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایکنا؛ از اجرای طرح «هر مدرسه یک پایگاه» خبر داد و گفت: به منظور کمک به هموطنان سیل‌زده و تقویت روحیه نوع‌دوستی و ایثارگری در دانش‌آموزان، پویش یاری رسانی به سیل‌زدگان در مدارس اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح ملی طی ۲۸ فروردین‌ماه جاری، همزمان با روز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در تمامی مدارس کشور برگزار می‌شود، گفت: چهار تشکل‌ شامل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی و هلال احمر در اجرای این طرح مشارکت دارند.

رمضانی ادامه داد: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده از سوی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان با نظارت ستاد بحران منطقه هزینه می‌شود تا در زمینه مهم‌ترین موارد مصرف شود.

وی به راه‌اندازی پویش «عیدی من برای تو» در فضای مجازی خبر داد و گفت: اپلیکیشنی نیز بدین منظور طراحی شده است که به محض اتمام مراحل آماده‌سازی، معرفی و بستری برای دریافت کمک‌های مردمی دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان می‌شود.

رمضانی تعداد مدارس آسیب‌دیده از سیل را قابل توجه ارزیابی و اظهار کرد: در بسیاری از این شهرهای سیل‌زده، کانون‌های فرهنگی ـ تربیتی و اردوگاه‌ها نیز آسیب دیده‌اند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *