باید برای کار در آموزش و پرورش از رفتار ظاهر مآبانه فاصله گرفت

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری رسانه معلم، حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان دبیر هیأت عالی گزینش کشور در گردهمایی مدیران هسته‌های گزینش آموزش و پرورش سراسر کشور، اظهار کرد: دستگاه آموزش و پرورش علی‌رغم گستردگی، حساسیت و اهمیت بعضاً محرومیت و مظلومیت هم دارد که لازم است یک نهضت و انقلابی در آموزش و پرورش به وجود آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نقویان ادامه داد: برای کار در آموزش و پرورش باید از رفتار ظاهر مآبانه فاصله گرفت و با حقایق روبه‌رو شد.

وی به روزبودن مجموعه گزینش و ارائه پاسخ‌های دقیق و کارشناسی مورد نیاز جوانان را از جمله ضرورت‌های جامعه امروزی دانست و گفت: لازمه کار در آموزش و پرورش، عشق به انجام وظیفه است و لازم است مطابق رهنمود مقام معظم رهبری به سمت روزآمدی در روش‌ها و بهبود معیارهای گزینش حرکت کنیم.

وی با حساس خواندن کار گزینش نیروی انسانی، اشتغال به‌ کار در آموزش و پرورش را یک نعمت عظیم الهی دانست و افزود: به نظر من با توجه به رسالتی که این مجموعه دارد، جایگاه وزیر آموزش و پرورش در بالاترین سطح قرار دارد.

نقویان در ادامه با ذکر سطوح اهداف آموزش و پرورش، گفت: مهم‌ترین اقدام بعد از تدوین دستورالعمل‌های اجرایی و اداری، حفظ رضایتمندی سازمان، به عنوان هدف عالی این دستگاه است؛ بنابراین در گزینش باید ضمن رعایت ضوابط، اعمال و رفتار افراد را با مقتضای شرایط زمان و مکان خود مورد توجه قرار داد تا حقوق مردم و نظام حفظ شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *