تبلیغات مؤسسات کنکوری در تلویزیون به نصف کاهش یافت

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری رسانه معلم، سیدمرتضی میرباقری معاون سیما با توجه به برخی انتقادات نسبت به آثار سوء حجم بالای برنامه‌های تبلیغات مؤسسات کنکوری دستور داده شبکه‌های مختلف تلویزیون مدت زمان این برنامه‌ها را به نصف کاهش دهند.

بنا بر این گزارش، همچنین آگهی‌های بازرگانی با موضوع برنامه‌های کنکوری‌ مهم تا هفتاد درصد کاهش خواهند یافت.

 در روزهای اخیر مسئولان آموزش و پرورش از پخش فراوان و متعدد برنامه‌های کنکوری در شبکه‌های تلویزیون گلایه کرده بودند و وزیر آموزش و پرورش نیز در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما خواستار بازنگری در پخش این برنامه‌ها شده بود.

این در حالی‌است که این وزارتخانه‌ به بیش از ۱۰ مؤسسه مجوز داده تا در مدارس آزمون‌های تستی دوره پیشرفت تحصیلی برگزار شود و درصدی از این قراردادها نیز به حساب آموزش و پرورش واریز می‌شود.

حال باید دید بعد از این اقدام عملی تلویزیون، وزارت آموزش و پرورش هم تجدیدنظری در این قراردادها خواهد داشت یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *