سال پس از همهگیری COVID-19، عواقب آن هنوز در حضور در مدرسه و ثبتنام قابل لمس است. در حالی که در سال 2022-23، سهم دانش آموزانی که در مدارس دولتی سنتی (TPS) شرکت می کنند، تقریباً 1 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است ، این میزان 4 درصد کمتر از 2019-2020 باقی مانده است. این تلفات ثبت نامی به طور کامل با تغییرات جمعیت یا تغییرات در ثبت نام مدارس منشور توضیح داده نمی شود . در این پست، دلایلی را در نظر می گیریم که خانواده ها ممکن است گزینه های مدرسه را برای فرزندان خود به دور از TPS بررسی کنند و پیامدهای آنها را مورد بحث قرار دهیم. ما از دادههای رضایت خانواده از مدارس دولتی شهر نیویورک برای ارزیابی نقش کیفیت درک شده مدرسه در تصمیمگیریهای ثبتنام مدرسه استفاده میکنیم. بینشهای حاصل از مصاحبههای هدفمند از مربیان خانگی و متخصصانی که از خانوادههایی حمایت میکنند که به دنبال یادگیری غیرکلاسی هستند، به ما کمک میکند تا مشخص کنیم که تجربه دانشآموز در تغییر چشمانداز آموزشی K-12 چگونه است.
تغییر چشم انداز ثبت نام مدارس
کاهش ثبت نام پس از COVID-19 نشان دهنده تغییر چشم انداز آموزش K-12 است. این بیماری همه گیر زنگ بیداری برای بسیاری از خانواده ها بوده است. کووید-19 به والدین و سرپرستان دریچه ای به آنچه در کلاس های درس بچه هایشان اتفاق می افتد داد و آنها را مجبور کرد که ترتیبات یادگیری جایگزین را که شامل آموزش فرزندانشان در خانه می شد، کشف کنند. این به آنها کمک کرد تا بفهمند که آموزش به فرزندانشان چقدر آسان یا دشوار است و همچنین آیا ترتیبات مدرسه قبل از همه گیری آنها کار خوبی در آموزش آنها داشته است یا خیر. این درک خانواده ها را وادار کرده است که ترتیبات تحصیلی متفاوتی را پس از COVID-19 در نظر بگیرند. انگیزههای خانوادهها برای کشف ترتیبات مختلف تحصیلی ممکن است حتی بیشتر باشد وقتی خانوادهها احساس میکردند که سیستم TPS نمیتواند سرعت یادگیری کافی را برای فرزندانشان ارائه دهد. این می تواند نشان دهنده خانواده های کودکان در هر دو انتهای توزیع عملکرد باشد. خانوادههای کودکانی که ممکن است در مدرسه با مشکل مواجه شوند – از جمله آنهایی که در طول همهگیری دچار افت یادگیری شدهاند – احتمالاً چیز جدیدی را برای کمک به فرزندشان امتحان میکنند.
خانواده های کودکان با عملکرد بالاتر نیز ممکن است مایل به کشف ترتیبات جدید باشند. خانوادههای این دانشآموزان اغلب احساس میکنند که مدرسه دولتی سنتی به آنها اجازه نمیدهد به اندازه کافی سریع یاد بگیرند، احتمالاً به این دلیل که یادگیری ناشی از بیماری همهگیر منجر به پیشرفت تحصیلی برای این دانشآموزان شده است. در هر صورت، ترکیبی از درک ناشی از بیماری همه گیر در مورد عملکرد مدرسه و در دسترس بودن ترتیباتی که نوید یادگیری سریع را می دهد، والدین را وادار کرده است که بررسی کنند که آیا چمن در طرف دیگر TPS سبزتر است یا خیر. در عین حال، هر ترتیب جایگزینی که خانواده ها در طول همه گیری همه گیر امتحان کردند ممکن است پس از کووید-19 باقی بماند، احتمالاً به این دلیل که این ترتیبات به اندازه کافی خوب عمل می کند تا خانواده ها آنها را تغییر ندهند