جلسه مشترک شورای مرکزی و دبیران شعب کانون تربیت اسلامی استان های کشور

باسمه تعالی


جلسه مشترک شورای مرکزی و دبیران شعب کانون تربیت اسلامی استان های کشور دوشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱ برگزار شد که اهم مطالب آن عبارتند  از:


با عنایت به جایگاه ممتاز آموزش و پرورش در پیشرفت همه جانبه و نظام مدیریت کشور و ضرورت ثبات مدیریت در آن وزارتخانه ، مقرر شد از دکتر صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حمایت صورت گیرد.

لذا کانون تربیت اسلامی در حوزه مرکزی ؛ شعب و دفاتر کانون سراسر کشور ارتباط و تعامل خود را با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به منظور رأی اعتماد به دکتر صحرایی بر قرار می نمایند.

و همچنین از وزیر پیشنهادی پس از رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی انتظار می رود که تحول همه جانبه در موضوعات مهم آموزش و پرورش ، انجام منویات مقام معظم رهبری بویژه فرمایشات معظم له در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۲ ؛ تغییر مدیران ناتوان ، ناکارآمد و مدیران وابسته به دولت سابق در حوزه ستادی : استان ها و شهرستان ها و قطع دست قدرتمندان ذی نفوذ در وزارت آموزش و پرورش را تحقق بخشند.

برنامه سال ۱۴۰۲ دفتر مرکزی کانون تربیت اسلامی و شعب کانون استانها و وظایف هر میز ارائه گردید و مقرر شد چگونگی انجام آن توسط مسئول مربوطه به جلسه شورای مرکزی اعلام و طی سال اجرایی شود .

هفتمین کنگره سراسری کانون تربیت اسلامی جهت انتخاب اعضای شورای مرکزی و بازرسان در سال ۱۴۰۲ با شرکت صدها نفر از اعضای کانون سراسر کشور برگزار خواهد شد.

دبیر خانه کانون تربیت اسلامی
۱۴۰۲/۳/۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *