چهل و ششمین جلسه از ششمین دوره شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی

باسمه تعالی

چهل و ششمین جلسه از ششمین دوره شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۲/۱۸ برگزار شد که اهم مطالب آن عبارتند از :
کانون تربیت اسلامی توفیق خود را در تحقق اندیشه های امامین انقلاب اسلامی می داند و زبان گویا و فهم عمیق رهبر معظم انقلاب تصریح این اندیشه در این زمان است.
سخنان معظم له در دیدار فرهنگیان در تاریخ ۱۴۰۲/۲/۱۲ منشور تحول و هدایت و راهبری آموزش و پرورش در پیش روست . وظیفه کانون گفتمان سازی موضوعات ؛ توسعه و ترویج آن در جامعه به ویژه در محیط آموزشی و معلمی است و مقرر گردید موضوعات به شرح زیر انجام شود.

محورهای سخنان مقام معظم رهبری توسط کارشناسان کانون تبیین و با ارائه راهکارهای اجرایی توسط روزنامه های نوشتاری و خبرگزاری ها منتشر و در دسترس قرار گیرد و همچنین جهت بهره برداری به مراجع ذی ربط ارسال شود.

به شورای وفاق تشکلهای فرهنگیان پیشنهاد شود با همکاری وزارت آموزش و پرورش وبینارهایی با موضوعات سخنان معظم له با حضور کارشناسان و پوشش شبکه شاد بر گزار نمایند .

شعب کانون تربیت اسلامی استانها در جلسات شورای کانون موضوعات سخنان مقام معظم رهبری را تبیین و در رسانه های استانی منتشر و جهت بهره برداری به ادارات کل استانها ارائه نمایند.

دبیر خانه کانون تربیت اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *